Керувати – значить приводити співробітників до успіху!

7 червня 2022, 12:14

Завершення вивчення навчальної дисципліни для кожного студента є непересічною і досить відповідальною подією. На екзамені майбутній фахівець має продемонструвати усі набуті ним знання та уміння. Особливого значення для студента набуває такий екзаменаційний захід, коли і викладачем, і екзаменатором є Ректор Національного університету біоресурсів і природокористування України, доктор педагогічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України Станіслав Ніколаєнко.

Кожен студент-магістрант, опанувавши двосеместровий курс «Керівник закладу освіти», упевнений у вірності вислову В. Зігерт та Л. Ланг, що «керувати – значить приводити співробітників до успіху і самореалізації». Тому, на екзамені, що відбувся, студенти освітніх програм «Управління навчальним закладом», «Педагогіка вищої школи», «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті», «Соціальна робота», «Соціально-психологічна реабілітація» та «Германські мови та літератури» показували рівень своєї професійної (управлінської) компетентності у керуванні сучасним закладом освіти.

Двосеместровий курс передбачав опанування такими актуальним темами: «Світові та національні тенденції управління розвитком освіти»; «Правові засади реалізації управлінських функцій у закладі освіти»; «Вплив процесів європейської та світової інтеграції на законодавче забезпечення розвитку вищої освіти України»; «Законодавче та нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України»; «Перспективи розвитку та законодавче забезпечення професійно-технічної та фахової передвищої освіти»; «Законодавче забезпечення управління закладами загальної середньої», «Дошкільної та позашкільної освіти»; «Правове забезпечення фінансово-господарської діяльності та організації охорони праці в закладах освіти»; «Зарубіжний досвід функціонування та законодавчого забезпечення діяльності навчальних закладів»; «Організаційно-педагогічні основи управління та самоменеджменту в діяльності керівника закладу освіти»; «Прийняття управлінських рішень у закладі освіти»; «Професійні вимоги до керівника закладу освіти; етика керівника закладу освіти».

Перевірка підготовленості сьогоднішніх магістрантів і завтрашніх керівників закладів освіти на екзамені передбачала діагностику їх умінь продуктивно вирішувати проблемні завдання, в основі яких аналіз робочих ситуацій, раціональне планування та організація навчально-виховного процесу, прийняття оптимальних педагогічних та управлінських рішень. Варто вказати, що під час співбесіди, магістранти намагалися креативно вирішувати поставлені завдання та, якомога більше, продемонструвати набуті ними уміння керівника.

У підсумку Станіслав Ніколаєнко надав студентами кілька цінних практичних порад та настанов з управління закладом освіти, що виходять з особистого багатого професійного та життєвого досвіду видатного ученого та управлінця. Усі студенти отримали море позитивних вражень від спілкування з ректором, а їх знання були оцінені на високому рівні.

Заступник декана
гуманітарно-педагогічного факультету
Ігор Буцик

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook