Штучний інтелект для навчання і саморозвитку: студенти мають власну позицію та активно її комунікують
Другий рік поспіль із переліку загальноуніверситетських дисциплін університету обирають однойменну дисципліну саме ті студенти, для яких штучний інтелект не є «модною» тенденцією, а є інструментом підтримки навчання та саморозвитку.
На підсумковому тижні студенти факультету інформаційних технологій, землевпорядкування та навчально-наукового інституту лісового і садово-паркового господарства представляли своє бачення щодо користі та ризиків застосування засобів генеративного штучного інтелекту. Більше того, як зазначила Уляна Осьмушко, яка навчається за освітньою програмою «Інженерія програмного забезпечення», студенти на цій зустрічі ділились досвідом, як змінювались їх підходи до навчання, пошуку інформації та підготовки цифрового контенту.
Крім ставлення до інструментів, які разом досліджували у процесі навчання, були продемонстровані інструменти з власного досвіду студентів. Наприклад, команда студентів факультету інформаційних технологій продемонструвала цілісне рішення щодо застосування інструментів генеративного ШІ для підготовки тематичного цифрового контенту.
Натомість, Ольга Гусєва, майбутня ландшафтна дизайнерка, представила огляд та приклади застосування нових для неї сервісів як інструментів для роботи. 
При цьому зауважила на обмеженому функціоналі безоплатних версій.
Крім огляду інструментів підтримки власного навчання та саморозвитку, студенти створили колективну карту власного бачення перспектив та ризиків застосування штучного інтелекту в сучасній освіті, а також приділили увагу моделюванню умов навчання в університеті.

Звісно, що це лише кілька прикладів. І якщо ця тема цікава, студенти ІІІ курсів, обирайте загальноуніверситетську дисципліну «Штучний інтелект для навчання і саморозвитку» і ми у 2026 році разом продовжимо досліджувати технології та інструменти ШІ.