Вчимося працювати і навчатися по новому! The examination of the subject "Marketing Analysis" done!!!

6 травня 2020, 12:16

     Для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» НУБіП України літня екзаменаційна сесія 2019-2020 є особливою, адже вона вперше проводиться дистанційно. Дистанційне навчання – безцінний час для усіх нас. В цей непростий і складний період, студенти і викладачі шукали нові шляхи для ефективного дистанційного навчання. Не зважаючи на досить складні умови, які виникають у зв’язку з недостатністю технічних комунікаційних можливостей для студентів, відсутністю або невеликою швидкістю Інтернет-доступу, можлива відсутність персональних комп’ютерів у студентів, які проживають у сільській місцевості і МИ впоралися з цим випробуванням. 

 
    4 травня 2020 року студенти 4 курсу 1 групи факультету аграрного менеджменту закінчили екзаменаційну сесію. Останній екзамен був з дисципліни «Маркетинговий аналіз» під керівництвом Рябчик Алли Володимирівни, доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
  Згідно навчальної програми з дисципліни «Маркетинговий аналіз», студенти дистанційно мали провести комплексний аналіз ринку та маркетинговий аналіз підприємств. Для вивчення необхідного матеріалу використовували навчальну платформу Elearn. Раз у тиждень за розкладом, проводилися зустрічі в онлайн-сервісі Zoom для більш детального освоєння інформації та спілкування з викладачем стосовно навчального матеріалу. Для постійного зв’язку з студентами використовувалися Viber та E-mail. Для нашого покоління такий досвід буде безцінним.

      Основними завданнями, що стоять перед студентами при вивченні цієї навчальної дисципліни, є: 
     – з’ясування сутності маркетингового аналізу та його відмінностей від інших споріднених курсів;
     – освоєння прийомів здійснення маркетингового аналізу;
     – оволодіння методами проведення маркетингового аналізу за конкретними його напрямами; 
     – виявлення резервів маркетингової діяльності, в першу чергу, в розрізі елементів комплексу маркетингу; 
     – вміння розробляти заходи з удосконалення маркетингу на підприємстві за результатами проведеного аналізу; 
     – набуття навичок складання звітів за підсумками здійснення зазначеного аналізу.

 

     Екзамен з дисципліни «Маркетинговий аналіз» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліків та екзаменів факультетом аграрного менеджменту. Дистанційна форма здачі екзамену була здійснена через навчальний портал НУБіП України на платформі Е-learn. 
     В 11.00 відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговоренні організаційних питання.
 
     За розкладом третьої пари, об 11.40, студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань на платформі Е-learn. Екзамен складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання (задачі). Виконання завдань відбувалося в звичайному для всіх форматі, тому адаптація до таких умов не була складною.

     В 13.15 після написання екзамену, була проведена співбесіда з кожним студентом та оголошення підсумкових оцінок.
    
     Навчання дистанційно – це використання сучасних технологій, досвід, розвиток та нові ідеї. Використовуючи сучасний технічний інструментарій можна отримувати високий і якісний рівень освіти. Завдяки високому рівні самоорганізації, вмінню планувати, бажанню вчитися та розвиватися, навчання дистанційно може бути досить ефективним. Це був цікавий досвід, який нам усім знадобиться в майбутньому.
 
Бажаємо нашим студентам 4 курсу успішно скласти держаний іспит, закінчити написання бакалаврських робіт та гідно їх захистити. А також натхнення, розвитку та досягнення поставлених цілей!
 
Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Чупилка Анастасія та Бойко Дарина, 
студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг»

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook