Вчимося працювати і навчатися по новому! The examination of the subject "Marketing Analysis" done!!!
Для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» НУБіП України літня екзаменаційна сесія 2019-2020 є особливою, адже вона вперше проводиться дистанційно. Дистанційне навчання – безцінний час для усіх нас. В цей непростий і складний період, студенти і викладачі шукали нові шляхи для ефективного дистанційного навчання. Не зважаючи на досить складні умови, які виникають у зв’язку з недостатністю технічних комунікаційних можливостей для студентів, відсутністю або невеликою швидкістю Інтернет-доступу, можлива відсутність персональних комп’ютерів у студентів, які проживають у сільській місцевості і МИ впоралися з цим випробуванням.
4 травня 2020 року студенти 4 курсу 1 групи факультету аграрного менеджменту закінчили екзаменаційну сесію. Останній екзамен був з дисципліни «Маркетинговий аналіз» під керівництвом Рябчик Алли Володимирівни, доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Згідно навчальної програми з дисципліни «Маркетинговий аналіз», студенти дистанційно мали провести комплексний аналіз ринку та маркетинговий аналіз підприємств. Для вивчення необхідного матеріалу використовували навчальну платформу Elearn. Раз у тиждень за розкладом, проводилися зустрічі в онлайн-сервісі Zoom для більш детального освоєння інформації та спілкування з викладачем стосовно навчального матеріалу. Для постійного зв’язку з студентами використовувалися Viber та E-mail. Для нашого покоління такий досвід буде безцінним.
Основними завданнями, що стоять перед студентами при вивченні цієї навчальної дисципліни, є:
– з’ясування сутності маркетингового аналізу та його відмінностей від інших споріднених курсів;
– освоєння прийомів здійснення маркетингового аналізу;
– оволодіння методами проведення маркетингового аналізу за конкретними його напрямами;
– виявлення резервів маркетингової діяльності, в першу чергу, в розрізі елементів комплексу маркетингу;
– вміння розробляти заходи з удосконалення маркетингу на підприємстві за результатами проведеного аналізу;
– набуття навичок складання звітів за підсумками здійснення зазначеного аналізу.
Екзамен з дисципліни «Маркетинговий аналіз» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліків та екзаменів факультетом аграрного менеджменту. Дистанційна форма здачі екзамену була здійснена через навчальний портал НУБіП України на платформі Е-learn.
В 11.00 відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговоренні організаційних питання.
За розкладом третьої пари, об 11.40, студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань на платформі Е-learn. Екзамен складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання (задачі). Виконання завдань відбувалося в звичайному для всіх форматі, тому адаптація до таких умов не була складною.
В 13.15 після написання екзамену, була проведена співбесіда з кожним студентом та оголошення підсумкових оцінок.
Навчання дистанційно – це використання сучасних технологій, досвід, розвиток та нові ідеї. Використовуючи сучасний технічний інструментарій можна отримувати високий і якісний рівень освіти. Завдяки високому рівні самоорганізації, вмінню планувати, бажанню вчитися та розвиватися, навчання дистанційно може бути досить ефективним. Це був цікавий досвід, який нам усім знадобиться в майбутньому.
Бажаємо нашим студентам 4 курсу успішно скласти держаний іспит, закінчити написання бакалаврських робіт та гідно їх захистити. А також натхнення, розвитку та досягнення поставлених цілей!
Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Чупилка Анастасія та Бойко Дарина,
студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг»