Студенти-маркетологи відвідали XXIII міжнародну виставку реклами та маркетингу REX 2019

27 вересня 2019 року

     24-27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулася одна із головних подій року у сфері маркетингу і реклами – XXIII міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2019 і XIII міжнародна виставка сучасного друку T-REX.
     REX - це поєднання на одному майданчику більше 200 брендів, які допоможуть бізнесу бути досконалим, а маркетологу, як особистості, бути в тренді і знати про те, які компанії є передовими в різних сферах маркетингу. Тут представлені товари та послуги, починаючи від брендування офісних канцтоварів, закінчуючи останніми моделями техніки для створення вражаючої реклами.

      Традиційно активними відвідувачами виставки стали студенти-маркетологи факультету аграрного менеджменту НУБіП. Так, 25 вересня студенти 1, 2 та 4 курсів відвідали виставку у супроводі доцентів кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Барилович Олени Михайлівни, Рябчик Алли Володимирівни та Олени Вікторівни Четверик.

     Відвідувачі ознайомились з особливостями організації виставки, способами оформлення рекламних стендів, новинками та інноваціями у різних сферах маркетингу і реклами. Корисним та водночас цікавим було відвідання експозицій сувенірної продукції, друку, інструментів для взаємодії з клієнтом на місцях продажу, сувенірної та ексклюзивної упаковки, рекламного фото. Особливо цікаво було дізнатися про інновації у сфері візуальної індустрії, оглянути обладнання та матеріали для виготовлення візуальних комунікацій, поспостерігати за оперативним друком на різних матеріалах, оглянути сувенірну продукцію. Також увагу привернули особливі види джемів та меду, на виставці проводилася дегустація смачних сувенірів, у якій усі охочі взяли участь.

     Інформаційним доповненням насиченого виставкового дня стали семінари спікер-зони. Студенти із особливим захопленням слухали виступи від спікерів практиків. Особливо запам’яталися: «Танці з бубном», або 5 способів захоплення уваги», «Маркетинг переможців. Стратегія або тактика? Базові правила, підходи і алгоритми», «Доповнена реальність у рекламно-сувенірному бізнесі», «Техніки продажу з перцем. Як продавати дорожче через емоційні точки контакту» тощо. Отримана під час виступів та дискусії інформація відкрила відвідувачам більш практичну сторону роботи зі споживачем, а також тонкощі, про які вони раніше не знали.

     Як студенти, так і викладачі отримали багато корисної інформації, масу позитивних емоцій і приємних вражень. REX – 2019 вкотре довела, що світ маркетингу та реклами змінюється щодня і для того, аби розумітися в даній інформації, потрібно займатися саморозвитком, відвідувати більше таких заходів і головне – виявляти цікавість, бути активними, рішучими і наполегливими.

Висловлюємо подяку адміністрації факультету аграрного менеджменту за сприяння і підтримку у відвіданні виставки!

 

Олена Барилович,
доцент кафедри маркетингу
та міжнародної торгівлі,
Іванна Гриценко, Сирит Вікторія,
студентки 4 курсу спеціальності «Маркетинг»

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook