Екскурсія до «Яготинського маслозаводу»

1 червня 2019, 10:24

      24 травня студенти 1-го курсу напряму підготовки «Маркетинг» у рамках практичної підготовки з дисципліни «Вступ до фаху» в супроводі наставника групи доцента Олени Барилович та доцента Вікторії Ніколаєвської відвідали Товариство з додатковою відповідальністю «Яготинський маслозавод».

    ТДВ «Яготинський маслозавод» є одним із найпотужніших підприємств ГК «Молочний альянс». На сьогодні маслозавод випускає 36 видів молочної продукції під ТМ «Яготинське»: масло, молоко, сметану, кефір, ряжанку, термостатну молочну продукцію, м'які і кисломолочні сири, йогурти, питну закваску з наповнювачами та без них, а також унікальні продукти: функціональний кисломолочний продукт Геролакт, Какао на молоці, Турецький йогурт, Айран, айран з кропом, кисломолочний напій з подвійною дозою білку: Закваска PRO та Закваска PRO з наповнювачем «полуниця».

      У ході екскурсії цехами «Яготинського маслозаводу», відвідувачі ознайомились з ключовими виробничими процесами на підприємстві. Студенти відвідали приймально-апаратне відділення та виробничі цехи з виробництва цільномолочної продукції, кисломолочних сирів, маслоцех, цех виробництва «Великого молока»; побачили як виглядає лабораторія з контролю якості, як відбувається пакування продукції у різні види види упаковки, а також цех експедиції – місце, де зберігається продукція перед відвантаженням. Відвідувачів вразило, що всі процеси на підприємстві комп’ютеризовані та автоматизовані, що значно зменшує вплив людського фактору.

     На завершення екскурсії студенти взяли участь у дегустації продукції підприємства, під час якої мали змогу поставити запитання головним спеціалістам підприємства. Першокурсники також познайомились із PR-менеджером групи компаній «Молочний альянс» Світланою Хіноцькою, яка розповіла про особливості роботи відділу маркетингу та відповіла на питання студентів щодо нюансів роботи у сфері комунікацій.

     Загалом у гостей залишилось приємне враження про підприємство та його дружню і професійну команду.

Дякуємо організаторам ГК «Молочний альянс» за цікаву, корисну та пізнавальну екскурсію! 

 

Олена Барилович 
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook