Зацікавленість роботодавців у налагодженні контакту зі студентами економічного профілю
04 жовтня 2024 р. в Національному університеті біоресурсів і природокористування України представники компанії FORVIS MAZARS, для студентів 2 та 3 курсів всіх спеціальностей економічного факультету, розповіли власний досвід запровадження принципів Корпоративної соціальної відповідальності та познайомили з реальними кейсами такої роботи та їхньої важливості.
FORVIS MAZARS – це аудиторська, податкова та консалтингова фірма, для якої тема екології є надзвичайно важливою. Так, як на економічному факультеті ще з другого курсу викладають дисципліни в розрізі тематики «sustainable development», а ця тема є дуже актуальною та поширеною серед сучасного бізнесу, студенти змогли розділити спільні цінності з компанією FORVIS MAZARS та послухати лекцію в оффлайн форматі.
Компанія сповідує принципи етичного ведення бізнесу (корпоративна таємниця займає одне з перших місць). Реалізує: стратегію КСВ щодо чесності та відповідальності, кожного року формують нефінансові звіти про діяльність компанії; стратегію «Люди в центрі нашої уваги» - основний напрям якої це глобальна школа досвіду, друзі на все життя, робота майбутнього, підприємницький дух тощо.
Варто зазначити що 50% працівників є люди до 30 років, 40% - від 31 до 50 років і тільки 9,5% працівники за 50 років. На рівні групи стратегії «Люди в центрів нашої уваги» проходять різні програми мобільності (програма обміну досвідом з іншим офісами Forvis Mazars), програма Move – довгострокова релокація на 3-5 років або постійне проживання; політика постійного навчання – це наявність власної освітньої платформи Ulern, глобальне партнерство з LinkedIn, корпоративний університет, а також понад 20 програм з розвитку лідерства, в тому числі жіноче лідерство. Також варто зазначити, що кожного року проводиться опитування співробітників задля покращення роботи з ними.
Компанія дотримується гендерної рівності, так 53% всіх працівників - жінки, з них 53% жінок отримують підвищення, 57 % жінок працюють на керівних посадах.
Також на рівні групи компанія турбується про здоров’я та психіку співробітників (програми психологічної підтримки та програми менторства та коучингу). Діє політика flexible hours, працівники компанії самі обирають коли, де і як працювати, але компанія заохочує зустрічатись наживо з колегами та клієнтами , бо цінує живе спілкування.
Одним з важливих напрямів КСВ компанії - це вплив на життя місцевих громад: заохочення співробітників до волонтерства за принципами КСВ, виділяється мінімум 8 годин на рік на соціальну активність (волонтерство), які оплачуються працівникам; є локальні бюджети на соціальні та благодійні проекти (наприклад в Сінгапурі допомагають у навчанні студентам з інвалідністю, а в Румунії та Нідерландах – допомога українським біженцям, які постраждали від війни).
Зменшення впливу на довкілля: зобов’язання NetZero 2022 року. Мета зменшити кількість СО2 до 2030 року, тобто прямі та непрямі викиди від постачальників на 75%, непрямі викиди співробітників – на 34%. Перехід на альтернативні енергоресури, запроваджують концепцію «зеленого офісу», а також підтримка клієнтів на шляху до сталого розвитку.
Шановні студенти! Будьте активними та мобільними, зустрічайтесь із представниками бізнес-класу, подавайте свої резюме, беріть участь в конференціях та програмах, проходьте стажування, аби на практиці побачити як організовані бізнес-структури.
Дякуємо за безцінний досвід компанії FORVIS MAZARS!
Сайт CSR forvis mazars
Ольга РУБАН
доцент кафедри економіки