Підбили підсумки вивчення навчального курсу «Лідерство та адміністрування» студентами спеціальності «Професійна освіта»
Сучасна освітня ситуація актуалізує важливість підготовки педагога-професіонала, затребуваного соціумом, творчо мислячого,здатного до ефективної професійної діяльності та прояву лідерських позицій. Тому з метою оволодіння здобувачами освітиметодиками самовиховання соціальних якостей, уміннями і навичками управління групою, здатністю побудови гармонійнихміжособистісних взаємин у колективі, студентам спеціальності «Професійна освіта» викладається дисципліна «Лідерство таадміністрування».
Протягом семестру студенти 3 курсу спеціальності «Професійна освіта» у рамках навчальної дисципліни «Лідерство та адміністрування»дізнавалися, що таке лідерство, навіщо люди стають лідерами, яким набором якостей повинен володіти лідер і чи можна його (лідерство) розвивати. Івже 25 травня 2022 року, згідно графіка екзаменаційної сесії, склали іспит з дисципліни «Лідерство та адміністрування».
Через надскладні умови навчальні заняття з дисципліни проводилися з використанням дистанційних технологій. Не стало винятком і проведенняекзамену. Зустріч відбулася у форматі відео-конференції.
Перед початком іспиту із вступним словом-заохоченням до присутніх звернувся екзаменатор, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри педагогікиСопівник Руслан Васильович. Він зауважив, що сьогодні, коли Україна дивує весь світ своїм патріотизмом, незламністю і єдністю, ми маєморобити посильний внесок у перемогу нашої держави, передусім за допомогою якісних знань. Прозвучали також слова подяки третьокурсникам за пліднупрацю та активність. Смоляк Павло Орестович, який працював в ролі другого екзаменатора, приєднався до привітань та надав студентамдетальні інструкції щодо написання іспиту.
Робота над екзаменаційними білетами не викликала труднощів у студентів. Вікторія Череп’яна ділиться своїми враженнями: «На заняттях постійнопіднімалися актуальні важливі питання. Ми багато дискутували, обговорювали цікаві кейси, працювали в групах, всупереч дистанційній формі роботи.Нами неодноразово розглядалися всі ті питання, що були винесені на іспит, тому я швидко впоралася із завданнями».
Ольга Кисленко запевняє, що пропонована викладачем інформація з курсу «Лідерство та адміністрування» допомогла їй переосмислити свою поведінку,погляди на життя. «Аналізуючи кожну чесноту лідера, ти так чи інакше намагаєшся зрозуміти рівень сформованості цієї чесноти у собі. І хочетьсязмінюватися!» - каже студентка.
Проведений екзамен хоч і є завершальним етапом у навчальному курсі, але на цьому підготовка особистості майбутніх педагогів професійного навчанняне закінчується. Йдемо вперед до нових звершень!
Вікторія Черепяна,
студентка 3 курсу ОП "Професійна освіта"