Ректорат: якість освітньо-наукового процесу та готовність до надзвичайних ситуацій
14 лютого під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося засідання ректорату. Незважаючи на складну політичну ситуацію, пандемію університет продовжує навчальний процес. Ректоратом, оперативним штабом розроблені плани на випадок різних ситуацій, направлених на забезпечення стабільної життєдіяльності університету та збереження життя і здоров’я студентів і співробітників.
Проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій Кваша доповів про ситуацію із захворюваністю на ГРВІ. Оперативний штаб щоденно проводить моніторинг стану здоров’я студентів і співробітників, надає допомогу у разі необхідності. В навчальних корпусах та гуртожитках системно проводяться заходи з дотримання санітарно-епідеміологічних обмежень. Продовжується вакцинація співробітників та студентів, черговий етап запланований на завтра. Проведений ряд акредитацій освітньо-наукових програм, зокрема спеціальність право отримала найвищу оцінку «А». В полі зору підготовка до відзначення 125-річниці університету. Відбулася зустріч зі студентським активом, присвячена актуальним проблемам, зокрема необхідності вакцинації, де була знайдена спільна мова.
Відповідальний секретар приймальної комісії Сергій Ковалевський доповів про реєстрацію більше тисячі абітурієнтів на підготовчі курси для випускників коледжів та технікумів.
Начальник відділу кадрів Микола Михайліченко повідомив про цикл співбесід з директорами ННІ та деканами факультетів, які пройдуть цього тижня.
Голова профспілкової організації студентів та аспірантів Олексій Мельник закцентував на відповіді міністерства освіти і науки на лист профспілки до Президента України щодо недоцільності запровадження ЄФВВ при вступі до магістратури. Профспілковий актив обговоривши відповідь та ситуацію зі вступом до магістратури вирішив повторно звернутися до Президента з додатковими аргументами.
Проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Вадим Кондратюк наголосив на особливостях виконання науково-дослідних робіт у 2022 році та підготовку керівниками наукових проєктів відповідної документації. Виконуючи завдання програми «Голосіївська ініціатива 2025» щодо розвитку матеріально-технічної бази дослідництва, закцентовано на початку організаційних заходів та ремонтних робіт із створення сучасної навчально-наукової лабораторії фітофармакології, моніторингу пестицидів та технологій захисту рослин на базі кафедри інтегрованого захисту та карантину рослин факультету захисту рослин, біотехнологій та екології. Продовжується робота з підготовки звітної документації до Міністерства освіти і науки України щодо стану науково-інноваційної діяльності та діяльності у сфері трансферу технологій, реалізації середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності загальнодержавного рівня та річної статистичної інформації з розвитку науки в університеті у 2021 році.
Учений секретар Оксана Барановська зупинилася на проєкті порядку денного вченої ради, де планується розглянути результати фінансово-економічної та господарської діяльності, наукова доповідь з актуальних проблем лісівничої галузі.
Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук доповів про старт реальної співпраці в Китаї щодо відкриття філії нашого університету – невдовзі стартує перший набір на спеціальність «Ветеринарна медицина». Триває активна фаза подачі заявок на програми академічних обмінів. Йде підготовка до ревізії соціального страхування.
Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко проінформував про перебіг ремонтних робіт в навчальному корпусі №2, зокрема про перенесення експозиції музею грунтів на 3 поверх, та завершення облаштування вестибюлю. Продовжується ремонт приміщень на кафедрі нарисної геометрії, спортивному корпусі.
Начальник навчального відділу Ярослав Рудик закцентував на навчальному процесі, моніторингу проведення занять. Заплановано 18 лютого провести випуск студентів заочного відділення на економічному факультеті. Продовжується набір на підготовчі курси та реєстрація учасників олімпіади для вступу в університет.
Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Сергію Кваші – передбачити закупівлю меблів для студентського арт-центру, провести аналіз стану кімнат в гуртожитків та наказів на проживання. Василю Шинкаруку – внести пропозиції з дообладнання та облаштування загальноуніверситетських кафедр, продовжити семінари-навчання з відеозапису лабораторних та практичних занять. Вадиму Кондратюку – спланувати на 18 лютого нараду з оновлення лабораторії захисту рослин. Валерію Іщенку – провести зустріч з представниками КМДА щодо упорядкування пішохідних доріжок та тротуарів. Вадиму Ткачуку – внести та узагальнити пропозиції з освоєння коштів на розвиток, передбачити закупівлю обладнання для їдалень, активізувати сплату за навчання та проживання в гуртожитках, спланувати проведення наради щодо земельних питань. Миколі Михайліченку – внести пропозиції з організації виборів деканів факультетів юридичного та інформаційних технологій. Начальнику юридичного відділу Андрію Бові – опрацювати питання права на житло для співробітників університету. Керівнику прес-служби Денису Рудню – внести пропозиції зі створення сайту на актуальні теми профілю університету, організувати рекламну кампанію НУБіП на обласних телеканалах.
Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.
Валентин Обрамбальський