Засідання навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету: обговорення результатів проміжної атестації студентів

18 листопада 2021 року
     Оскільки, мета освітнього процесу полягає у підготовці компетентних та висококваліфікованих фахівців, а в статті 63 Закону України ”Про вищу освіту” вказано, що здобувачі вищої освіти зобов'язані виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану), дотримуючись академічної доброчесності, та досягати визначених для відповідного рівня вищої освіти результатів навчання – контроль і підтримка освітньої діяльності студентів, у закладах вищої освіти, вимагає виважених підходів.

     Контроль виконання графіка освітнього процесу на протязі навчального семестру проводиться наскрізним моніторингом відвідування занять, а контроль засвоєння матеріалу з модулів дисциплін, здійснюється за результатами проміжної атестації та підсумкової сесії. У якості підтримки навчання студентів, вагому роль відіграють колегіальні рішення органів адміністрації факультетів та студентського самоврядування, в індивідуальному підході до кожного здобувача вищої освіти.
     Основним питанням засідання навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету, 17 листопада 2021 року, слугувало обговорення результатів проміжної атестації студентів. Зрозуміло, що кожен студент сприймає навчальний матеріал по різному, адже являється окремою особистістю з унікальними рисами характеру, але показники низької активності в освітньому процесі, деяких здобувачів вищої освіти, вимагають конкретних пояснень. Наразі, 24 студенти факультету не змогли якісно опрацювати семестровий матеріал, невчасно виконують розрахункові, практичні та курсові роботи, мають близько 70% неатестацій. З огляду на достовірність пояснювальної інформації, на засідання, крім студентів, були запрошені їхні батьки, куратори і старости академічних груп факультету та представники органів студентського самоврядування.

 

 

 

     Під час обговорення з учасниками зустрічі причин низької активності студентів встановлено, що основні негаразди в опануванні навчального матеріалу пов’язані з тимчасовими підробітками здобувачів вищої освіти під час дистанційної форми навчання. Звичайно, виведення студентів з аудиторій і переведення їх на дистанційну форму навчання, привели до збою підсвідомості у деяких молодих людей. Адже, відсутність територіального відчуття навчального закладу, відсутність розмірності навантаження у навчальних приміщеннях та лабораторіях – формують абстрактне уявлення про збільшення вільного часу, нішу якого, потрібно заповнити. Таким заповнювачем, в даному випадку, виступив підробіток. Проте варто зауважити, завжди багато студентів мали, паралельно з навчанням, підробітки. Крім того, наразі, 23 студенти старших курсів факультету, за індивідуальними графіками навчання, працюють в профільних компаніях і демонструють високі результати своїх освітніх здобутків. Висновок один – студентам, у разі потреби, необхідно вміти вдало поєднувати роботу і навчання. Таке поєднання можливе, незалежно від форми навчального процесу. Студентам потрібно усвідомлювати, що зараз основна сфера їхньої зайнятості – це навчання. Лише дипломованому, кваліфікованому випускнику вищого навчального закладу, запропонують роботу у провідних організаціях. Все, що заходиться за межами диплому – не робота, а підробіток.

 

 

 

 

 

     На засіданні прийняте спільне рішення, що до початку екзаменаційної сесії, студентам необхідно активізувати роботу, щодо ліквідації заборгованостей з освоєння навчального матеріалу. Акцент поставлений на відповідальність та наполегливість кожного здобувача вищої освіти у навчальному середовищі факультету, адже, ці якості є основними складовими побудови освіченої особистості.
     Студенти і батьки підтримали завдання ліквідувати заборгованості з навчальних дисциплін у стислі терміни, зважаючи, що до початку екзаменаційної сесії залишається 3 тижні. Куратори та старости академічних груп, взяли на себе зобов’язання щоденного моніторингу діяльності боржників, контролю виконання ними практичних та курсових робіт.

 

 

 

 

 

     Спільні дії, завжди приведуть до позитивного вирішення проблем. Бажаємо нашим студентам вдалого складання семестрового контролю та вітаємо всіх здобувачів вищої освіти університету, з Міжнародним днем студента.

Ігор Сівак,
заступник декана,
голова навчально-методичної комісії факультету

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook