Дистанційне навчання в домашніх умовах: студенти спеціальності «Професійна освіта» поєднують корисне з приємним
В умовах світової пандемії через поширення COVID-19, суспільство вимушено змінює усталені способи життя, відповідно коригуючи звичні для кожного з нас стилі щоденної поведінки. Карантинні заходи, запроваджені на території України, передбачають закриття закладів освіти, аби обмежити особисті контакти та запобігти швидкому розповсюдженню вірусу. Однак, закриття закладів зовсім не означає зупинку освітнього процесу. Яскравим цьому прикладом є навчальний процес в НУБіП України, зокрема на кафедрі педагогіки, яка активно використовує новітні технології дистанційного навчання з метою надання якісних освітніх послуг для здобувачів вищої освіти.
Студенти 1 курсу спеціальності «Професійна освіта» використовують можливості навчання в умовах віддаленого доступу, опановуючи нові знання, які в майбутньому будуть застосовувати в процесі професійної діяльності.
Вивчення дисципліни «Організація виховної роботи в навчальному закладі» для майбутніх педагогів професійного навчання є особливо важливою, адже забезпечує оволодіння студентами основними теоретичними знаннями щодо виховання особистості й колективу та можливості вподальшому застосовувати практичні вміння під час педагогічної діяльності.
У процесі вивчення чергової теми було обговорено актуальність реалізації виховної роботи у закладах освіти, адже нині система вищої освіти України передбачає підготовку не лише висококваліфікованого працівника з належним рівнем фахової підготовки, але й всебічно та гармонійно розвиненої особистості.
Як приклад, студентами проаналізована система виховної роботи НУБіП України. Зокрема, закцентовано увагу на можливостях, які надає Університет для розвитку своїх особистісних якостей, персональних навичок, а також реалізації творчих здібностей та нахилів. Цьому сприяє злагоджена робота керівництва університету, наставників академічних груп, керівників художніх колективів, тренерів спортивних секцій, активістів органів студентського самоврядування та науково-педагогічних працівників, які під час викладання фахових дисциплін, реалізовують триєдину мету заняття: навчальну, розвивальну та виховну.
На закінчення бесіди, як викладач, я поцікавилась, чим, окрім навчання студенти займаються у період карантинних днів. Відповіді позитивно вразили і черговий раз підтвердили активну життєву позицію та бажання до саморозвитку кожного з них.
Зокрема, Богдан Соколенко працює над завершенням написання художньої книги та паралельно проходить відбір у видавництвах. «Це книга про наївного хлопчину, що потрапив в інший світ і вирішив стати там супергероєм, однак на його шляху раптово виникає непереможний противник – реальність, що розбиває його наївні надії вщент та змушує протистояти викликам…», – розповідає автор.
Аміна Артемчук та Вікторія Череп’яна створюють справжні шедеври за допомогою бісеру, кольорових стрічок, фарб та паперу.
Цікаве захоплення у Артема Істоміна, який за допомогою графічного редактору Paint Tool SAI створює малюнки у стилі аніме та манга.
Староста групи ПО-19001б Оля Кисленко закликає усіх до читання художньої літератури, що особисто полюбляє робити у вільний від навчання час.
А от староста групи ПО-19002б СК Єлизавета Дика, майстер спорту України з вільної боротьби, рекомендує усім не забувати про здоровий спосіб життя, який допоможе не хворіти у важкий на сьогодні для нас період, і наголошує, що рівень фізичної підготовки та моральної стійкості є невід’ємною складовою успішної майбутньої професійної реалізації.
Отож, продовжуємо працювати в дистанційному режимі та не забуваємо про відпочинок! Здоров’я усім та натхнення у творчій реалізації!
Оксана Гончарук,
асистент кафедри педагогіки