Гуманітарно-педагогічний факультет запрошує на науково-методичний семінар із формування педагогічної компетентності
Завідувачі педагогічних кафедр запропонували теми інноваційного спрямування. Між ними і про інформаційні технології в освітньому процесі, про особистісно орієнтований підхід в навчанні, про професійну компетентність викладача вищої школи, про тестовий контроль, про електронне освітнє середовища університету тощо.
В обговоренні взяли активну участь доценти й професори кафедр, які власне і проводитимуть семінар для молодих науково-педагогічних працівників університету. Вони запропонували різні форми проведення науково-методичного семінару з використанням сучасних методів навчання, що дозволить молодим фахівцям оволодіти технікою роботи зі студентами та застосувати здобутий досвід під час проведення занять.
з підвищення педагогічної компетентності
науково-педагогічних працівників НУБіП України
№ пор. | Тема заняття | Мета і завдання | Доповідач |
1. | Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі
(лекція-диспут)
| Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників з методиками застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі Завдання: - ознайомити науково-педагогічних працівників із особливостями використання електронних навчальних курсів на базі платформи «Moodle»; - передати науково-педагогічним працівникам знання про застосування «віртуальних кабінетів» у навчально-виховному процесі; - сформувати у науково-педагогічних працівників уміння підготовки електронних навчальних посібників | Д-р пед. наук, професор кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Тверезовська Н.Т. |
2. | Основи роботи в програмі SMART Notebook 11
тренінг | Мета – підвищення компетентності науково-педагогічних працівників у сфері ефективного використання нових інформаційних, комунікаційних та інтерактивних технологій. Завдання: - опанування навичками вільно працювати з інтерактивною дошкою SMART та програмним забезпеченням SMART Notebook, - використання технологій SMART у навчально-виховному процесі | К.п.н, доцент кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Гуменний О.Д. |
3. | Технологія навчання студентів на основі особистісно орієнтованого підходу (тренінг)
| Мета: формування професійних компетенцій педагогів для здійснення особистісно орієнтованого підходу у навчанні дорослих. Завдання: - систематизувати знання щодо: - особистісно орієнтованого підходу до навчання студентів; - організації навчального процесу на основі особистісно орієнтованого підходу; - забезпечення ефективного зворотного зв’язку в практиці навчання студентів. - Сформувати вміння:використовувати особистісно орієнтований підхід до навчання студентів; - організовувати навчальний процес на основі особистісно орієнтованого підходу; - забезпечувати ефективний зворотній зв’язок в практиці навчання студентів; - розвинути установки до: аналітичності; адаптивності; комунікативності. | Д-р пед. наук, професор кафедри методики навчання і управління навчальними закладами Ковальчук В.І. |
4. | Про наповнення електронного освітнього середовища університету навчально-методичним забезпеченням дисциплін
(тренінг) | Мета – актуалізувати знання науково-педагогіних працівників щодо форми наповнення, розміщення та застосування електронних версій навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін Завдання: - надати інформацію про сутність електронного освітнього середовища університету; - ознайомити з основним переліком навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін; - ознайомити з формами електронних версій навчально-методичного забезпечення та місцем їх розміщення в електронному освітньому середовищі університету | Д-р педагогічних наук, доцент, начальник навчально-методичного відділу Кліх Л.В. |
Світлана Харченко,
заступник декана гуманітарно-
педагогічного факультету