Відбулася V Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі»
Відбулася V Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі»
April 11, 2025
вул. Героїв Оборони, 11, навчальний корпус №10, кімната №230.
10-11 квітня 2025 року кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України провела V Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг та логістика в агробізнесі».
Захід об’єднав провідних українських і зарубіжних науковців, представників бізнесу та молодих дослідників, які обговорили актуальні питання розвитку аграрного сектору, цифровізації, логістики та стратегічного маркетингу.
Конференція розпочалася з урочистого відкриття. З вітальним словом до учасників звернулися проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності НУБіП України Олександр Лабенко, декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук та професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Голова Спілки рекламістів України Євген Ромат.
У рамках пленарного засідання прозвучали змістовні доповіді від науковців з Німеччини, Польщі, Чехії, Латвії, Канади та України. Професор Олександр Перехожук (IAMO, Німеччина) представив аналіз економетричних моделей у маркетингу та логістиці агробізнесу. Ігор Брітченко (Польща) висвітлив джерела економічних криз в агросекторі та антикризові підходи. Цікаві погляди на бренд-комунікаційні стратегії аграрних підприємств представив Євген Ромат.
Окрему увагу було приділено темі цифровізації та енергетичної ефективності. Професори з Чехії — Олена Рубаненко та Мілан Бєлік — поділилися досвідом цифровізації відновлюваних джерел енергії. Руслан Буряк представив особливості розвитку біоенергетики у США, а Іван Луцій презентував сучасні підходи до медіапланування в умовах нових медіа.
Тематика досліджень охоплювала також агромаркетинг, логістику, поведінку споживачів та маркетинг інновацій. Професори та аспіранти з Вінницького НАУ, ННЦ «Інститут аграрної економіки», ТОВ «Органік Стандарт», ТОВ «ДСВ-Україна» та інших організацій презентували актуальні напрацювання щодо формування ринку, розвитку органічного виробництва, маркетингових стратегій агропідприємств та використання інструментів цифрового маркетингу.
Професорка Вікторія Галушко (Канада) представила дослідження про зміну поведінки канадських споживачів щодо онлайн-покупок продуктів після COVID. Також учасники обговорили податкове навантаження на фермерів у контексті «зеленої економіки» та роль маркетингу в підтримці конкурентоспроможності аграрних підприємств.
Серед молодих дослідників із цікавими практичними темами виступили здобувачі кафедри маркетингу НУБіП України — Анастасія Войцехівська, Олександр Скакун, Олександр Гелевей, Тимофій Корнійчук та інші. Їхні доповіді охоплювали питання стратегічного планування, моделювання ефекту маркетингу цінностей, сегментації ринку та організації рекламної діяльності в цифровому середовищі.
Організатори висловлюють щиру подяку всім учасникам за їхній внесок у розвиток науки, міжнародного співробітництва та маркетингової практики в агробізнесі. Матеріали конференції будуть опубліковані у збірнику тез на сайті кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Завідувач кафедри
маркетингу та міжнародної торгівлі,
доктор економічних наук, професор
Бондаренко Валерій Михайлович
- programa_mizhn_konf_mark_ta_logistika_v_agrobiznesi.pdf (pdf, 936.29 KB)