- Home
- Освітні програми
- ОПП 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- ОПП 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Обговорення освітніх програм
- Навчально-методичне забезпечення:робочі програми, ЕНК та силабуси дисциплін
- 2024-2025 навчальний рік
- 2023-2024 навчальний рік
- 2022-2023 навчальний рік
- Вибіркові дисципліни
- Практичне навчання
- Навчально-виховна робота
- Навчальна робота
- Науково-дослідна робота
- Навчально-наукова лабораторія "Маркетинг в АПК"
- Здобутки кафедри
- АСПІРАНТУРА
- Співпраця
- Академічна доброчесність

Address: 03041, Київ – 41, вул. Героїв Оборони, 11, навчальний корпус №10, кімната №401.
Tel.: (044) 527-80-04
E-mail: [email protected]

Завідувач кафедри:
Бондаренко Валерій Михайлович
доктор економічних наук, професор
Рекомендований алгоритм дій у разі виявлення ознак гострого респіраторного захворювання у студентів, викладачів чи співробітників
Інструкція з дотримання правил поведінки в умовах воєнного стану в Україні та протиепідемічних заходів під час організації навчального процесу в НУБіП України у 2024-2025 навчальному році.
Алгоритм дій під час сигналу "Повітряна тривога"
ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У I СЕМЕСТРІ 2024-2025 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!!!
Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України була створена у серпні 2002р. ( наказ № 343 від 01. 08. 2002р. знаходитья тут ). Фундатором та багаторічним завідувачем кафедри був кандидат економічних наук, професор, заслужений економіст України Чеботар Сергій Іванович. З 2014р. по 2019р. завідувачем кафедри була доктор економічних наук, професор Ларіна Ярослава Степанівна. З травня 2019 р. по червень 2023р. завідувачем кафедри був доктор економічних наук, професор Буряк Руслан Іванович. З червня 2023р. на посаду завідувача кафедри призначено доктора економічних наук, професора Бондаренка Валерія Михайловича.
Основною метою діяльності кафедри є забезпечення безперервності та ефективності підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу для аграрного сектору та переробних галузей, особистісне та професійне зростання студентства, а також організація та проведення наукових досліджень з актуальних питань розвитку маркетингової діяльності.
Підготовку майбутніх маркетологів забезпечує науково-педагогічний персонал кафедри, який складається із 4-х докторів наук та 12 кандидатів наук.
Науково-педагогічний колектив успішно проводить науково-дослідну, навчально-методичну, виховну, організаційну та профорієнтаційну роботу. Викладачі кафедри постійно працюють над удосконаленням своїх професійних здібностей і є активними учасниками конференцій та семінарів в Україні та закордоном, курсів з підвищення кваліфікації, виробничих та міжнародних стажувань.
За 22-річний термін існування кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі підготовлено понад 2,5 тисяч фахівців з маркетингу, які працюють на керівних посадах на підприємствах, організаціях та органах державної влади.