Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі

Address: 03041, Київ – 41, вул. Героїв Оборони, 11, навчальний корпус №10, кімната №401.

Tel.: (044) 527-80-04

E-mail: [email protected]

Завідувач кафедри:
Бондаренко Валерій Михайлович

доктор економічних наук, професор

 

   Рекомендований алгоритм дій у разі виявлення ознак гострого респіраторного захворювання у студентів, викладачів чи співробітників  

 

Інструкція з дотримання правил поведінки в умовах воєнного стану в Україні та протиепідемічних заходів під час організації навчального процесу в НУБіП України у 2024-2025 навчальному році.

 

 Алгоритм дій під час сигналу "Повітряна тривога"

 

ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У I СЕМЕСТРІ 2024-2025 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАФЕДРУ МАРКЕТИНГУ ТА МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 

 

 КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!!!


 

 

      Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України була створена у серпні 2002р. ( наказ № 343 від 01. 08. 2002р. знаходитья тут ). Фундатором та багаторічним завідувачем кафедри був кандидат економічних наук, професор, заслужений економіст України Чеботар Сергій Іванович. З 2014р. по 2019р. завідувачем кафедри була доктор економічних наук, професор Ларіна Ярослава Степанівна. З травня 2019 р. по червень 2023р. завідувачем кафедри був доктор економічних наук, професор Буряк Руслан Іванович. З червня 2023р. на посаду завідувача кафедри призначено доктора економічних наук, професора Бондаренка Валерія Михайловича. 
    Основною метою діяльності кафедри є забезпечення безперервності та ефективності підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу для аграрного сектору та переробних галузей, особистісне та професійне зростання студентства, а також організація та проведення наукових досліджень з актуальних питань розвитку маркетингової діяльності.
     Підготовку майбутніх маркетологів забезпечує науково-педагогічний персонал кафедри, який складається із 4-х докторів наук та 12 кандидатів наук.
   Науково-педагогічний колектив успішно проводить науково-дослідну, навчально-методичну, виховну, організаційну та профорієнтаційну роботу. Викладачі кафедри постійно працюють над удосконаленням своїх професійних здібностей і є активними учасниками конференцій та семінарів в Україні та закордоном, курсів з підвищення кваліфікації, виробничих та міжнародних стажувань.
    За 22-річний термін існування кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі підготовлено понад 2,5 тисяч фахівців з маркетингу, які працюють на керівних посадах на підприємствах, організаціях та органах державної влади.
 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook