Студенти ФАМ показали гарні результати на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу

25 квітня 2016 року

      З 14 по 15 квітня в Державному вищому навчальному закладі «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» проходив ІІ етап Всеукраїнської олімпіади студентів вищих навчальних закладів з маркетингу. Участь у ньому взяли студенти провідних вищих навчальних закладів країни. 

На олімпіаді НУБіП України з гідністю представили студенти IV курсу  Луцко Тетяна та Ситник Дмитро і студентка магістратури першого року навчання  Закатюра Марія (спеціальність «Маркетинг»).

Олімпіада проходила у 2 тури. Перший тур — письмове завдання, що включало теоретичні питання творчого характеру, аналітичні, ситуаційні та розрахункові завдання, другий тур — комп’ютерне тестування.

За результатами перевірки завдань олімпіади колегією журі було присуджене 2-ге місце серед студентів освітнього рівня «Бакалавр» Луцко Тетяні, її було нагороджено дипломом ІІ ступеня.

Лише якісь 2 бали відділили Закатюру Марію від решти призерів – вона здобула 4-те, але також почесне місце.

  

У ході урочистої церемонії нагородження та підбиття підсумків олімпіади члени журі висловили подяку найактивнішим, цілеспрямованим, ерудованим студентам і викладачам за підготовку здібної молоді та віру у своїх вихованців.

 

   Адміністрація факультету аграрного менеджменту та колектив кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі щиро вітають наших студентів із перемогою і зичать подальших творчих успіхів на науковій ниві, натхнення та нових вершин освоєння спеціальності.

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook