Онлайн дискусія з учителями інформатики та викладачами ВНЗ України на тему: «Яким буде 2018 й рік?»

January 30, 2018

Початок 2018 року. Що ми маємо в контексті світової привабливості України? «Рівень довіри можемо простежити аналізуючи класичні й соціальні медіа, - аналізує іміджмейкер-науковець Вероніка Чекалюк. Держава у стані неоголошеної війни, з тимчасово окупованими територіями не може мати цілісний позитивний імідж. Вагомим внеском у його формування є продумане, цілеспрямоване і сплановане інформаційне протистояння. Міністерство інформаційної політики України має певні напрацювання у веденні інформаційної війни, але оперативніше діють волонтерські та громадські організації, які більш мобільні завдяки патріотизму як мотивуючому фактору і сучасному менеджменту, їм довіряють у соціальних мережах, їх підтримують міжнародної спільноти. Крім того, українські ІТ-фахівці загалом користуються авторитетом на світовому рівні.

Так 29 січня Вероніка Василівна Чекалюк доцент кафедри української та класичних мов гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП взяла участь у онлайн дискусії з учителями інформатики та викладачами ВНЗ України на тему: «Яким буде 2018 й рік?» Під час обговорення більшість освітян налаштовані оптимістично. «Від розв’язання конфлікту в Україні залежить майбутнє не тільки нашої країни, а й Європи в цілому, яка досі не виробила ефективних механізмів протидії гібридній війні. Якщо на початку активної фази гібридної війни Україна не готова була адекватно протистояти агресії, то нині ситуація докорінно змінилася. Можемо сказати, що в складних умовах інформаційно-психологічної ворожої пропаганди наша держава робить правильні неквапні (продумано-послідовні) іміджеві кроки, зазначила Вероніка Василівна. Так у 2014-2017 рр. іноземні оглядачі при згадці про Україну спочатку акцентували на подіях Євромайдану, анексії Криму, початку бойових дій на Донбасі, а згодом ці теми відійшли на задній план як локальні конфлікти, що глобально не впливають на міжнародні процеси: більше йшлося про корупцію, відсутність реформ, скандали з участю високо посадовців, - підсумовує Вероніка Чекалюк. На думку науковця-практика, на офіційному рівні Україна недостатньо активно інформує закордонну громадськість про події на Донбасі, порушення мінських угод тощо. В. В. Чекалюк наголошує на підсиленні якості освіти українських журналістів, висококласні медіа фахівці – це майбутнє нації. Вчений акцентує на створенні мережі іміжево-інформаційних медіагенцій за кордоном. Створення позитивного іміджу, топ-бренда держави - комплексна проблема, яку здатен вирішити не лише уряд й медіа, а й професійні кадри освітньої сфери. У НУБІП відкрито фахову підготовку з журналістики, вже ведеться систематична продумана робота відповідно до світових стандартів. Імідж у ЗМІ формується завдяки публічності, адже репутація будується на реальних справах і подіях», - розглядає проблематику Вероніка Василівна.

«Те, що любимо й те, чим пишаємося, те, що найбільше мотивує – це і є енергія розвитку й іміджетворення», - завершила свою доповідь В.В. Чекалюк. Будьте професіоналами своєї справи, любіть свою країну, й вона розвиватиметься у 2018-му й надалі.

А.Кущенко
(записав зі слів В.В.Чекалюк)

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook