Загальна інформація про гурток

  • Керівник гуртка Олександр БАЛАН

  • МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ :

    Популяризація наукової роботи серед студентської молоді, ознайомлення з сучасними дослідженням економічної науки та перспективами таких досліджень. Організація студентської наукової роботи на кафедрі економіки праці та соціального розвитку з метою формування економічного мислення, поглиблення знань з питань корпоративної соціальної відповідальності, соціально трудових відносин та регулювання зав’язків в системі роботодавець-найманий працівник-держава, як основи подальшої їх фахової підготовки та майбутньої трудової діяльності.

    ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ НАУКОВОГО ГУРТКА Є:

    • створення умов для розкриття наукового та творчого потенціалу студентів, їх участі у конференціях, конкурсах;
    • поглиблення знань із навчальних дисциплін;
    • розвиток творчого мислення, розширення наукового кругозору та формування наукового світогляду членів гуртка;
    • набуття студентами навичок науково-дослідницької діяльності;
    • формування вмінь використовувати теоретичні знання в практичній діяльності;
    • формування високих моральних принципів;
    • участь у громадському житті факультету та університету.

    ОСНОВНІ ЦІЛІ ГУРТКА:

    • сприяння в підвищенні рівня наукової підготовки студентів
    • формування у студентів інтересу й потреби до наукової творчості
    • розвиток творчого мислення, наукової самостійності;
    • підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання
    ПЛАН РОБОТИ ТА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ НАУКОВОГО ГУРТКА:
    • підготовка доповідей, повідомлень їх тез для участі в науково-практичних заходах, а також участь у наукових і науково-практичних конференціях, семінарах, у конкурсах на кращу наукову роботу;
    • поглиблення знань з фахових дисиплін, що вивчаються;
    • оволодіння методами інформаційного пошуку, набуття навичок комп'ютерної обробки даних;
    • участь у всеукраїнських і міжнародних студентських олімпіадах та інших заходах наукового характеру;
    • робота з поширення економічних знань серед майбутніх абітурієнтів з метою проведення профорієнтаційної роботи.