На гуманітарно-педагогічному факультеті НУБіП України переобиратимуть Голову Ради Студентської організації
Згідно з діючим «Положенням про студентське самоврядування НУБіП України» на гуманітарно-педагогічному факультеті 30 вересня 2021 року відбудуться щорічні вибори Голова Ради Студентської організації (Голови СО), який обирається студентами факультету шляхом прямих таємних виборів терміном на один рік.
Пропонуємо до Вашої уваги інтерв’ю кандидатки на посаду Голови СО гуманітарно-педагогічного факультету Маргарити Гулян, студентки 4 курсу спеціальності «Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства).
Привіт! Я – студентка гуманітарно-педагогічного факультету спеціальності «Професійна освіта». Розпочала навчання на четвертому курсі. За цей період тричі була учасницею та двічі переможницею «Конкурсу наукових робіт з галузей знань і спеціальностей» у 2019/2020 та 2020/2021 нрр.
Підготовка до конкурсів не завадила мені займати активну громадську позицію та працювати в студентському самоврядуванні рідного факультету. Завдяки своїм академічним досягненням і наполегливій праці отримую стипендію Верховної Ради України.
– Як довго ти береш участь у роботі студентської організації гуманітарно-педагогічного факультету?
Свою діяльність у студентському самоврядування факультету я розпочала з першого курсу. Спочатку це був спортивний відділ, наступні 2 роки я була заступником голови студентської організації та В.О. голови СО факультету.
– Ти наголошувала що є переможником «Конкурсу наукових робіт з галузей знань і спеціальностей» у 2019/2020 та 2020/2021 н.р. Що тебе надихнуло на участь у конкурсі і як результати своєї діяльності ти впроваджувала на практиці?
Я вже три роки працюю в складі студентської організації (елітного) гуманітарно-педагогічного факультету. Тому кожна тема дослідження - це невеличке втілення моєї природньої допитливості. З позиції лідера-менеджера мені цікаво, як можна покращити роботу команди та як створити ідеальний механізм. Я вважаю, що для того, щоб бути гарним лідером, потрібно мати відповідні знання та уявлення, як втілити їх на практиці. Мої дослідження у цьому напрямі почалися з того, що я з’ясувала, хто такий лідер, що таке лідерські якості та яка структура цього явища. Далі постало питання щодо емоційної складової лідерства, а саме емоційного інтелекту та емоційної компетентності. Для лідера чудовою навичкою є здатність розуміти свої емоції, емоції інших, знати техніки управління емоційними станами та використовувати це як управлінський ресурс для підвищення ефективності роботи колективу.
– Розкажи про найбільше досягнення студентської організації за останні півроку.
Я неймовірно пишаюся цим фактом!!! Адже ми започаткували розвиток соціальних мереж. На сьогодні наша сторінка у Instagram має 1060 підписників, Telegram-канал – 761 підписник, тоді як сторінка ТikТok має 802 підписника та 54.3к лайків. Хочу зауважити, що ми надзвичайно пишаємось тим, що нашими першокурсниками стали одинадцятикласники, які дізналися про нас через ТikТok або Instagram. Вельми приємно, що саме нам доручена ця відповідальність.
– У чому секрет успіху в діяльності члена СО?
На мою думку це: активна життєва позиція, трошки альтруїзму, вміння брати на себе відповідальність за слова та вчинки, і найголовніше вміти надихати.
– Що треба робити студенту, щоб досягти успіху?
• Усвідомити для себе передумову і значимість того, чого він хоче досягти у найближчі роки;
• Визначити інструменти для досягнення своєї цілі;
• Почати діяти не лише на словах, а і на практиці:
• Безупинно займатися саморозвитком.
– Яку даси оцінку нинішньої роботі СО?
Ця команда змогла досягти того, чого ще інші не робили досі. Це були екстремальні умови, тому що перед нами постала первинна задача — як коректно побудувати наш план роботи відповідно до епідеміологічної ситуації в країні, але результати на руках.
– Глава СО - командоутворююча ланка. Чи є у тебе команда, виходячи з яких принципів ти її формуєш?
При формуванні команди безперечно важливо, щоб командні цілі об'єднували людей, а не призводили до конфліктів.
При створенні команди я звертаю увагу на конкретні особистісні якості, а саме:
1. Наявність у людини відповідних знань, умінь і навичок, необхідних для певної посади.
2. Демонстрація лідерських якостей крізь розвинений емоційний інтелект та жага до саморозвитку.
– Про що ти мрієш?
Стати міністром освіти! Я усвідомлюю перед собою низку цілей, яких я неодмінно хочу досягти. І я відчуваю, що зміню системи освіти на краще, аби вона була зрозумілою та комфортною кожному із нас.