Продовжуємо профорієнтацію і презентуємо абітурієнтам переваги навчання на факультеті ветеринарної медицини

20 вересня 2021, 10:00

Учні 11 А класу школи ІІ-ІІІ ступенів №319 імені Валерія Лобановського міста Києва на запрошення кафедри ветеринарної гігієни ім. проф. А.К. Скороходька відвідали факультет ветеринарної медицини й «Центр НАУКА 3.0. Зоопарк під мікроскопом» (https://mikrozoo9.wixsite.com/website-1). Під час екскурсії учні ознайомились із структурою факультету ветеринарної медицини і поділились своїми враженнями.

 - Ваші очікування?
- Йшли просто на екскурсію, подивитися на продуктивних тварин і зазирнути в мікроскопи на маленьких істот. Ми просто в захваті від екскурсії факультетом ветеринарної медицини.

 - Чи задоволені ви екскурсією?
- Ми отримали набагато більше ніж просто ескурсію. Ми отримали нові знання, побачили і почули про можливості, які перед нами відкриваються при вступі до НУБіП на факультет ветеринарної медицини. Пройшовши коридорами факультету, відвідавши лабораторії, аудиторії, центри і відділи, ми змогли оцінити рівень підготовки здобувачів у цьому закладі вищої освіти. На факультеті ветеринарної медицини неймовірно цікаво. Так багато різних відділів, вузькоспеціалізованих кафедр, діагностичних і лікувальних кабінетів. Напевне, це звичайна робоча обстановка університету, але не можна без захоплення пройти повз наочні навчальні експонати, музеї, вітрини з препаратами, прилади, реактиви і лабораторний посуд. Викладачі у білих халатах та шапочках створюють піднесено урочисту атмосферу навчання. Відчувається, що ця спеціальність престижна і затребувана.

Професор Малюк Микола Олексійович розповів про банк крові тварин.
Наука 3.0 і зоопарк під мікроскопом вражають розмаїттям мікросвіту, усвідомленням розмірів живих істот, що нас оточують, і одночасно притягують своєю простотою і близькістю.

Зачаровує неосяжність незвіданого, виникає безліч запитань: як самоорганізовуються ці істоти? Чи є у одноклітинних істот мозок? Якщо є, то де він? Як вони спілкуються між собою? Та багато інших.

Це спонукає до наукового пошуку, самостійного вивчення цих питань, можливості, під час навчання, зробити якесь відкриття. У мого товариша Богдана навіть виникло бажання придбати мікроскоп додому. Скоріше б завершити навчання у школі і почати вивчати ці важливі науки про життя.
Аспірант кафедри ветеринарної гігієни Олексій Шевченко розповів про лабораторних тварин, власні наукові дослідження, випробування нових препаратів.

 

Олександр, учень 11 класу: музей анатомії – це місце де, напевно можна, годинами вивчати експонати. Дякуємо за цікаву розповідь і коментарі до кожного скелета чи опудала тварини, пластинованих органів чи кістки доценту Миколі Стегнею.

Сподобалося гарне облаштування коридорів, живопис на стінах, рідкісні види наземних і водних тварин за склом вітрин, а також креативні таблички з літерами викладеними з кісток та рукомийники у вигляді голів коней, старовинні колеса, сідла тощо.

Завітавши на кафедру паразитології, ми отримали інформацію, яка ще більше змусила нас замислитися про зваємозвязок у світі усіх живих істот. Дещо навіть налякала нас та кількість паразитів, яка може бути у тварин і людей, але Олена Семенко нас заспокоїла, розповівши про певну видоспецифічність паразитів, а Марія Дмитрівна наголосила нам, що для профілактування ураження паразитами треба дотримуватись правил особистої гігієни й слідкувати за належною термічною обробкою продуктів харчування.

Дмитро, учень 11 класу: я з дитинства захоплювався хімією і біологією. Екскурсія на факультет сподобалася. Одразу видно, що тут кипить робота і вирує життя. Великі тварини, яких ми бачили на території факультету (корови, коні, поні) і у стаціонарі (свині, вівці, кози) – гарно доглянуті, практично як у контактному зоопарку, собаки у готелі для тварин.

Прилади і облаштування клініки дуже сучасне, виявляється банк крові є і для тварин, є тварини-донори. Навіть стоматологи і дерматологи є для тварин. Все це чудова база для практичного навчання, щоб стати лікарем ветеринарної медицини і вже під час навчання набувати навичок роботи з тваринами, вміння проводити певні маніпуляції, лікувальні процедури, тощо. Цікава і важлива професія ветеринарного лікаря. Кучерук Марія  нам також розповіла про виробництво органічної сільськогосподарської продукції, про роль лікаря ветеринарної медицини у забезпеченні якості й безпеки продукції тваринного походження. Мене також зацікавив напрямок органічного тваринництва, за якого не застосовуються профілактичні антибіотики, тварини не страждають у клітках, а можуть гуляти на пасовищі, це також дуже важливо для збереження довкілля і раціонального використання природних ресурсів.

Дякуємо учням 11-А класу школи ІІ-ІІІ ступенів №319 імені Валерія Лобановського міста Києва Олександру, Богдану, Дмитру та Юлії за їхню цікавість до науки й такого серйозного фаху, як ветеринарна медицина. Бажаю успіхів при складанні ЗНО та вступі до НУБіП України!

 

Марія Кучерук, завідувач кафедри ветеринарної гігієни ім. професора А.К. Скороходька

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook