Продовжуємо профорієнтацію і презентуємо абітурієнтам переваги навчання на факультеті ветеринарної медицини
Учні 11 А класу школи ІІ-ІІІ ступенів №319 імені Валерія Лобановського міста Києва на запрошення кафедри ветеринарної гігієни ім. проф. А.К. Скороходька відвідали факультет ветеринарної медицини й «Центр наука 3.0 Зоопарк під мікроскопом» (https://mikrozoo9.wixsite.com/website-1). Під час екскурсії учні ознайомились із структурою факультету ветеринарної медицини і поділились своїми враженнями.
- Ваші очікування?
Йшли просто на екскурсію, подивитися на продуктивних тварин і зазирнути в мікроскопи на маленьких істот. Ми просто в захваті від екскурсії факультетом ветеринарної медицини.
- Чи задоволені ви екскурсією?
Ми отримали набагато більше ніж просто ескурсію. Ми отримали нові знання, побачили і почули про можливості які перед нами відкриваються при вступі до НУБіП на факультет ветеринарної медицини. Пройшовши коридорами факультету, відвідавши лабораторії, аудиторії, центри і відділи ми змогли оцінити рівень підготовки здобувачів у цьому закладі вищої освіти. На факультеті ветеринарної медицини неймовірно цікаво. Так багато різних відділів, вузькоспеціалізованих кафедр, діагностичних і лікувальних кабінетів. Напевне, це звичайна робоча обстановка університету, але не можна без захоплення пройти повз наочні навчальні експонати, музеї, вітрини з препаратами, прилади, реактиви і лабораторний посуд, … викладачі у білих халатах та шапочках створюють піднесено урочисту атмосферу навчання. Відчувається що ця спеціальність престижна і затребувана.
Професор Малюк Микола Олексійович розповів про банк крові тварин.
Наука 3.0 і зоопарк під мікроскопом вражають розмаїттям мікросвіту, усвідомленням розмірів живих істот, що нас оточують, і одночасно притягують своєю простотою і близькістю.
Зачаровує неосяжність незвіданого, виникає безліч запитань: як самоорганізовуються ці істоти? Чи є у одноклітинних істот мозок? Якщо є то де він? Як вони спілкуються між собою? …та багато інших.
Це спонукає до наукового пошуку, самостійного вивчення цих питань, можливості, під час навчання, зробити якесь відкриття…), у мого товариша Богдана навіть виникло бажання придбати мікроскоп додому. Скоріше б завершити навчання у школі і почати вивчати ці важливі науки про життя.
Аспірант кафедри ветеринарної гігієни Олексій Борисович Шевченко розповів про лабораторних тварин, власні наукові дослідження, випробування нових препаратів.
Олександр, учень 11 класу: музей анатомії – це місце де, напевно можна, годинами вивчати експонати. Дякуємо за цікаву розповідь і коментарі до кожного скелета чи опудала тварини, пластинованих органів чи кістки доценту Стегнею Миколі Михайловичу.
Сподобалося гарне облаштування коридорів, живопис на стінах, рідкісні види наземних і водних тварин за склом вітрин, а також креативні таблички з літерами викладеними з кісток та рукомийники у вигляді голів коней, старовинні колеса, сідла тощо.
Завітавши на кафедру паразитології ми отримали інформацію, яка ще більше змусила нас замислитися про зваємозвязок у світі усіх живих істот. Дещо навіть налякала нас та кількість паразитів, яка може бути і тварин і людей, але Олена Валентинівна Семенко нас заспокоїла, розповівши про певну видоспецифічність паразитів, а Марія Дмитрівна наголосила нам, що для профілактування ураження паразитами треба дотримуватись правил особистої гігієни й слідкувати за належною термічною обробкою продуктів харчування.
Дмитро, учень 11 класу: я з дитинства захоплювався хімією і біологією. Екскурсія на факультет сподобалася. Одразу видно, що тут кипить робота і вирує життя. Великі тварини, яких ми бачили на території факультету (корови, коні, поні) і у стаціонарі (свині, вівці, кози) – гарно доглянуті, практично як у контактному зоопарку, собаки у готелі для тварин.
Прилади і облаштування клініки дуже сучасне, виявляється банк крові є і для тварин, є тварини-донори. Навіть стоматологи і дерматологи є для тварин. Все це чудова база для практичного навчання, щоб стати лікарем ветеринарної медицини і вже під час навчання набувати навичок роботи з тваринами, вміння проводити певні маніпуляції, лікувальні процедури, тощо. Цікава і важлива професія ветеринарного лікаря. Кучерук Марія Дмитрівна нам також розповіла про виробництво органічної сільськогосподарської продукції, про роль лікаря ветеринарної медицини у забезпеченні якості й безпеки продукції тваринного походження. Мене також зацікавив напрямок органічного тваринництва, за якого не застосовуються профілактичні антибіотики, тварини не страждають у клітках, а можуть гуляти на пасовищі, це також дуже важливо для збереження довкілля і раціонального використання природних ресурсів.
Дякуємо учням 11-А класу школи ІІ-ІІІ ступенів №319 імені Валерія Лобановського міста Києва Олександру, Богдану, Дмитру та Юлії за їхню цікавість до науки й такого серйозного фаху, як ветеринарна медицина. Бажаю успіхів при складанні ЗНО та вступі до НУБіП України!
Марія Кучерук, завідувач кафедри ветеринарної гігієни ім. професора А.К.Скороходька