Студенти і викладачі – одна команда

17 травня 2021 року
     З 11 травня 2021 року студенти бакалаврату продовжили навчання в очній формі. Заняття заплановані на 11-22 травня. Після закінчення курсу лекцій та практичних студенти продовжать здавати літню сесію, випускні кваліфікаційні іспити і перейдуть до головної цілі - захист дипломної роботи.

У перші дні карантину викладачі та студенти університету брали активну участь в організації та отриманні нових знань в контексті дистанційного навчання, оскільки вуз пропонує широкий спектр цих видів технологій для організації та підтримки навчального процесу.

Освітній портал НУБіП України https://elearn.nubip.edu.ua/ містить 1312 сертифікованих електронних навчальних курсів. На електронних курсах навчання розроблені теоретичні ресурси, презентації, уроки, завдання та методичні рекомендації, відеоінструкції з виконання практичних завдань, а також модульні контрольні ресурси і підсумкова атестація.

Чому одні організації розвиваються, а інші потирають потилицю?

Лінда Хілл, професор Гарвардської школи бізнесу, каже, що справа не в талантах окремих співробітників, а в здатності лідера створювати середовище, в якому розвивається колективний геній команди.

Наш університет завжди на перших позиціях серед вищих закладів освіти в Україні. Це є результатом плідної роботи ректора Станіслава Ніколаєнка. Сьогодні дистанційна освіта стала основним засобом спілкування зі студентами. Освоєння і використання сучасних інформаційних технологій є обов'язковою умовою дистанційного навчання. Інтерактивне навчання за допомогою різних інформаційних платформ в цей період мотивує нас освоювати нові інформаційні технології, тому що з їх допомогою у нас з'являється можливість спілкуватися зі студентами. Важливим аргументом також є налагодження спілкування між викладачем і студентом, від якого залежить якість навчання під час карантину. Ці всі моменти були враховані в період дистанційного навчання і зараз у студентів є нагода закріпити в наочну свої знання в аудиторіях.

Курс «Основи економічних знань» має атестацію і використовується в навчальному процесі. Це допомогло студентам спеціальності «Професійна освіта» одержати в повній мірі якісне навчання та засвоїти основні положення розвитку економічної системи. В період карантину істотним внеском в ефективне якісне навчання стало спілкування зі студентами через онлайн-платформу Zoom, яка допомагає впроваджувати принципи комунікабельності, самоорганізації і самовідповідальності як викладача, так і студента в навчальний процес, тренувати відповідні професійні компетенції та навички з предмету.

 

Маргарита Гаєвська, студентка другого курсу скороченого терміну навчання за спеціальністю «Професійна освіта», вже досить призвичаїлася до дистанційного навчання. Під час online-навчання їй стало набагато зручніше відвідувати пари, тому що для цього було потрібно просто зайти в Zoom, а чітко сформульовані вимоги викладача і зрозумілі практичні завдання значно поліпшують навчання.

«Мені досить легко вивчати новий матеріал, але часом досить важко мотивувати себе зосередитися на лекціях, лежачи на ліжку в піжамі». Дякую викладачам, вони завжди знайдуть стимули для нашої активності, - зізналася студентка.

Цікавим є факт, що оцінки студентів під час дистанційного навчання стали кращими. До основних переваг можна віднести якість навчального курсу та зручність розкладу пар.

«Нам, як студентам, зручно працювати з ЕНК «Основи економічних знань». Курс має оновлений зміст навчальної дисципліни відповідно до сучасних знань. Це сприяє можливостям студента вже сьогодні їх застосовувати на практиці та отримувати за це гарну заробітну плату. Зараз в стінах університету нам залишилося тільки узагальнити вивчений матеріал. Це ми робимо на консультаційних годинах, де розглядаємо найбільш складні питання предмету. Опрацьовуємо практичні кейси, вивчаємо теорію і обговорюємо особливості економічних процесів в Україні», - розповідає Маргарита.

Важливо отримувати зворотній зв'язок від студентів. Саме тому в нашому університеті не тільки оцінюють студентів, а й просимо їх оцінити нас – викладачів. Так, ми періодично проводимо опитування серед студентів і просимо відповісти на запитання «Як Ви оцінюєте роботу викладачів?», «Яким повинен бути сучасний викладач?», «Що б Ви змінили в освітньому процесі?» тощо.

Злагоджена робота викладачів і студентів допомагає враховувати потреби, побажання, інтереси сучасного студентства.


Віталій Гаврилюк,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook