Відбулася плідна дискусія зі стейкхолдерами при обговоренні освітніх програм підготовки фахівців спеціальності 075 «Маркетинг»

18 квітня 2021 року

 Одним із основних завдань, які постають перед вищими навчальними закладами, є формування високоефективних та практично-орієнтованих освітніх програм. Оновлені освітньо-професійні та освітньо-наукові програми повинні бути розроблені з урахуванням стандартів вищої освіти до чіткої спеціальності, містити практичну та бізнес-орієтовану складову, яка направлена на підготовку висококваліфікованого фахівця, в тому числі для аграрного сектору. Саме тому важливою складовою формування освітніх програм на 2021-2022 навчальний рік є обговорення навчальних планів, за якими навчатимуться майбутні вступники.

16 квітня кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі провела обговорення освітньо-професійних програм підготовки фахівців ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» та освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з маркетингу. Зустріч відбувалася в дружньому колі науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, випускників кафедри, представників бізнесу та наукової спільноти. Стейкхолдерами освітніх програм стали: Ніколаєнко Дарина, бренд-менеджер ТМ «Moët Hennessy Portfolio» компанії «Український дім імпорту»; Іван Луцій – провідний бренд-менеджер холдингу «Баядера Груп»; Калина Луцій – кандидат економічних наук, випускниця кафедри, а нині маркетолог ТОВ «Траш» Fozzy Group; Олександр Захарчук, доктор економічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу інвестиційного та матеріально-технічного забезпечення ННЦ «Інститут аграрної економіки». Учасниками заходу були: Тетяна Балановська – професор, завідувач кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського, Микола Талавиря – професор, завідувач кафедри економічної теорії, директор Науково-дослідного інституту економіки та менеджменту, Василь Збарський – доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олександр Луцій – кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олена Бабічева – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Алла Рябчик – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Олена Нагорна – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Анна Збарська – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Лариса Карпенко – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

   Представники бізнес-спільноти взяли активну участь у обговоренні навчальних планів та переліку дисциплін, які входять до циклу професійних маркетингових дисциплін. Досить слушно заявила Ніколаєнко Дарина, що освітня програма підготовки магістра з маркетингу повинна включати такі дисципліни як «Public Relations» та «Маркетингові комунікації», адже формування позитивного іміджу та просування товарів і послуг є основою професійної діяльності маркетолога.

   Калина Луцій також акцентувала увагу на розширенні переліку суто маркетингових дисциплін, зосередженості на діджиталізації бізнесу і маркетингу.

   Представник холдингу «Баядера Груп» Іван Луцій підтримав думку колег стосовно акценту на діджиталізації та залученні провідних маркетологів-практиків до викладацької діяльності.

   Що стосується програми підготовки докторів філософії, то активну участь в обговоренні взяв професор Олександр Васильович Захарчук, який акцентував увагу на розширенні матеріально-технічної складової підготовки майбутніх науковців у сфері маркетингу, посиленні наукової практики та включенні до програми дисциплін, які дозволять аспірантам максимально якісно провести наукові та маркетингові дослідження.

   У результаті зустрічі були сформовані конструктивні пропозиції щодо формування освітніх програм для всіх рівнів підготовки фахівців з маркетингу в НУБіП України. Обговорення освітніх програм відбулося із дотриманням всіх вимог до розробки та затвердження освітніх програм. Вважаємо, що всі пропозиції висловлені у процесі дискусії, є слушними і обов’язково будуть враховані при їх формуванні. Крім того, стейкхолдери (представники бізнесу) з великим задоволенням проводитимуть лекції для студентів та залучатимуть їх до проходження практики у своїх компаніях.

   Щиро дякуємо всім учасникам за конструктивну розмову та пропозиції. Сподіваємося на продовження взаємовигідної співпраці з метою підвищення рівня підготовки фахівців з маркетингу!!!


Олена Нагорна,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook