Профорієнтаційна робота

4 лютого 2015 року
Руденківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської області

 2 лютого 2015 року доцент кафедри економіки підприємства ім. проф. І.Н.Романенка Герасимчук Наталія Андріївна провела профорієнтаційну роботу серед учнів 11 класу Руденківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської області.

Під час зустрічі учні вислухали детальну інформацію про НУБіП України (пятеро випускників цієї школи вже навчаються в нашому університеті), умови навчання і вступу на спеціальність «Економіка підприємства», перспективи працевлаштування і міжнародні програми обміну між НУБіП України і університетами-партнерами.

Візитна картка школи
 Із історії Руденківської школи
Початок шкільної освіти в селі Руденківка припадає на перше десятиліття XX століття.
У 1907 році почалось будівництво будинку під школу.
    У 1908 році почала працювати земська 3-х класна школа, після закінчення якої діти могли йти навчатись до 4-го класу Новосанжарської школи.
У 1930 році в школі було введено 4-х річне навчання, а з 1933 року школа реорганізувалась у 7-річку.
У 1936 році відбувся перший випуск учнів Руденківської семирічної школи.
У 1954 році Руденківську семирічну школу було реорганізовано в середню.
    1 вересня 1980 року учні та вчителі святкували новосілля в новозбудованій двоповерховій школі.
 
Директор школи - Дігтяр Андрій Васильович 
Усього учнів – 236. 32 вчителя, вищу педагогічну освіту мають 30 вчителів, середню спеціальну – 2. Вчителів вищої категорії – 17, спеціалістів першої категорії – 8, спеціалістів другої категорії – 2, вчителі-спеціалісти – 5.
Учителі школи мають наступні педагогічні звання: учитель-методист – 2 особи, старший учитель – 12 осіб.
Протягом трьох останніх років школа бере участь у Міжнародній виставці “Сучасні навчальні заклади”, за що відзначена дипломами “За високі творчі досягнення в інноваційному оновленні національної системи освіти” (2009 рік), “За вагомий внесок у модернізацію національної системи освіти” (2010 рік), “За активне впровадження у навчальний процес освітніх технологій” (2011 рік).
Школа є базовою з питання “Соціальне партнерство в контексті розвитку сучасного навчального закладу: Вищий навчальний заклад - загальноосвітня школа”.
    З метою вдосконалення теорії та практики навчання та виховання творчо обдарованої особистості Руденківська ЗОШ І-ІІІ ступенів співпрацює з Полтавським національним педагогічним університетом, Полтавським національним технічним університетом і Національним університетом біоресурсів і природокиристування України.
Педагогічний колектив працює над проблемою “Новітні освітні технології як найважливіший чинник підвищення результативності навчально-виховного  процесу“.
     У школі працюють дискусійно-педагогічний  клуб із проблеми “Творчий підхід до вибору  змістовного матеріалу, методів навчання та форми організації навчання“.
 З метою створення умов для розвитку і формування їх життєвих компетентностей у школі працюють: факультативи з історії Полтавщини, економіки підприємства; місцеве відділення МАН; екологічне товариство. Проводяться науково-практичні конференції, шкільні предметні олімпіади, творчі конкурси.
За останні 5 років вихованці школи мають чималі здобутки.
    Серед них – перемоги в ІІ та ІІІ етапах конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, Всеукраїнських учнівських олімпіад із української мови та літератури, англійської мови, хімії, біології, географії, історії, основ економіки, правознавства, трудового навчання, фізики, математики. 171 учень школи – переможці та призери районних олімпіад, 2 – переможці та 17 – лауреати обласних.
Цього року учнівська ремонтна бригада стала переможцем І Всеукраїнського зльоту трудових учнівських об’єднань.  На її рахунку чимало корисних справ: завершено ремонт підвального приміщення та обладнання його під зал для гри в настільний теніс, реконструйовано сцену в актовому залі, здійснено ремонт спортивного залу.
       Вчителі працюють за покликанням, за велінням серця – і це не просто слова. Адже саме від педагогів залежить не лише рівень освіти молоді, а й моральність, духовність, громадянська позиція кожної дитини. Головне завдання вбачаємо у формуванні системи компетентностей, необхідних для особистісного самовизначення й самореалізації випускників школи у світі, що постійно змінюється. Основний зміст нашої діяльності ґрунтується на загальнолюдських цінностях полікультурності, високій моральності, гуманізмі, демократії, громадянській свідомості, любові до Батьківщини та свого народу.
    Основним напрямом виховної роботи школи є екологічне виховання, яке покликане виховувати в школярів дбайливе ставлення до природи та відповідальність за її майбутнє, формувати етичні взаємовідносини людини з довкіллям. Природоохоронна робота й освіта учнів здійснюється в різних напрямках – на уроках, заняттях гуртків, під час проведення екскурсій, у процесі суспільно корисної праці й пошукової роботи та різних масових позакласних заходів.
Із маленьких першокласників у школі виростають допитливі та здібні випускники.
    Перед ними безмежні горизонти, щo притягує і трохи лякає. Перед ними самостійне життя.
 

 

 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook