БІЗНЕС-ПРОЄКТУВАННЯ: ВІД ІДЕЇ ДО БІЗНЕСУ

17 лютого 2021 року

                                                                 

   Почати свій бізнес і успішно реалізувати свою бізнес-ідею в Україні зовсім непросте завдання. Зацікавитися бізнес-проєктуванням, поглибити свої знання, зміцнити наукові зв’язки між учнівською молоддю і науковцями, працювати над власними дослідницькими проєктами – все це стає доступнішим для учасників обласної профільної наукової школи з економіки під час проведення онлайн-лекцій OPENFAM.
 
   З актуальними напрямами бізнес-проєктування юних дослідників ознайомив доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Гаврилюк Віталій Петрович, який зазначив, що в бізнесі успіх приходить лише до проактивних підприємців, які йдуть на ризик в будь-який час та не перекладають свої невдачі на складності законодавства, високі податки, пандемію COVID-19 або обмежений стартовий капітал, адже запорукою успіху реалізації багатьох бізнес-проєктів 2021 року є: управління цифровими інноваціями, якісний сервіс, постійне вдосконалення свого продукту, висококваліфікований маркетинг.
 
   В ході онлайн лекції, учні з’ясували, що управління бізнес-проєктом - це процес управління командою, ресурсами проєкту за допомогою спеціальних методів та прийомів з метою успішного досягнення поставленої мети. Автором головної ідеї проєкту, його попереднього обґрунтування є безпосередньо сам ініціатор проєкту. Важливою складовою є оточення, оскільки необхідно визначити середовище, в якому виникає, існує і завершується проєкт. А оточення проєкту - це чинники впливу на його підготовку та реалізацію.
 
   Для аналізування бізнес-середовища, лектор застосовував різноманітні методики, більшість із яких базуються на експертних оцінках і виконанні певної послідовності етапів: вибір об'єкта аналізу (підприємство, структурний підрозділ, бізнес-середовище); обґрунтування критеріїв і формування групи експертів; розроблення формату для аналізу та його заповнення; підготовка результатного формату аналізу та використання в процесі стратегічного й тактичного планування; оцінювання результатів виконання запланованих дій.
 

  Зацікавленість темою лекції продовжилась запитаннями до лектора, тривалою дискусією. По завершенні заходу керівник центру профорієнтаційної роботи факультету аграрного менеджменту Анна Слободяник, запросила юних дослідників на наступну лекцію, а також анонсувала низку «березневих наукових заходів» для наших майбутніх студентів.
Лариса Карпенко,
заступник декана факультету аграрного менеджменту

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook