Пройшли завершальні «акорди» у вивченні дисципліни «Менеджмент та маркетинг у ветеринарній медицині»

9 грудня 2020 року

Світові завжди будуть потрібні досвідчені управлінці,
котрі зможуть привести суспільство звідти,
де воно знаходиться, туди, де воно хоче бути.
Роберт Фалмер

     Роль знань в житті кожної людини воістину неоціненна. Навіщо потрібно вчитися? Щоб пізнавати навколишній світ, пристосовуватися до умов сучасного життя, розвивати себе як особистість. Дійсно, людина яка здобула вищу освіту, завжди переборе будь-які життєві труднощі. Якщо ти прагнеш до кращого, цікавого, насиченого життя, то потрібно розвивати свій інтелект.

     Популярність дистанційної освіти в останні місяці різко зросла. Однозначно, це пов’язано з пандемією, яку спричинив Covid-19. Ця форма навчання є найбільш гнучкою та доступною для багатьох бажаючих отримати знання. Багато сказано на користь дистанційної освіти та, мабуть, не менше про її недоліки. Досить проблематичним залишається якісно організувати дистанційне навчання за напрямами підготовки та спеціальностями, на яких передбачена велика кількість практичних занять. Навіть найсучасніші комп’ютерні технології не замінять майбутнім менеджерам «живої» практики. Тому нам, майбутнім фахівцям ветеринарної медицини, потрібно вдосконалювати свої вміння та навички, працювати над собою самостійно, щоб засвоїти матеріал шляхом дистанційного навчання.
     Однозначно, на сьогоднішній день є дуже багато мобільних додатків та програм, в яких можна провести лекцію, поспілкуватись з викладачем на лабораторних заняттях з приводу питань окремої дисципліни, полистуватись в чатах. Серед багатьох найпоширеніших програм найвідомішими є Zoom, Webex, Telegram, Viber, Skype та ін. Однак, моя група разом з викладачем, кандидатом ветеринарних наук, доцентом Шевчуком Віктором Микалайовичем, обрали Google Meet та Viber.
     Основна функція менеджменту – організація режиму функціонування суб`єкту, що залежить від управлінського продукту. Чим краще управлінський продукт, тим краще функціонує і дає позитивні результати організація.
     Менеджер – це перспективна професія і перспектива вимірюється не в грошовому еквіваленті, а швидше у розумінні того, що менеджмент – це не професія, це стиль життя. Бо, щоб працювати менеджером, треба постійно вдосконалюватися, розширяти горизонт своїх поглядів і думок, мати високу дієздатність. На мою думку, найважливіша якість характеру менеджера – це лідерство. Ми вважаємо, що кожна людина, яку б вона спеціальність не обрала, ким би вона не працювала, а менеджером повинен бути кожен, принаймі менеджером свого життя!
     Студенти 2 курсу 9 групи розглянули багато цікавих тем з даної дисципліни, але найцікавішою для них стала «Реклама – двигун торгівлі». Реклама переслідує нас усюди, де б ми не були: на вулиці, в магазині, в транспорті, з’являється на телебаченні, на концертах і в найнесподіваніших місцях. Деколи ми навіть захоплюємося винахідливістю, настирливістю і навіть зухвалістю рекламодавців, фантазії яких не має меж. Мета реклами – привернути увагу, викликати інтерес, передати споживачеві інформацію і змусити його діяти певним чином.

Виробити товар ще недостатньо, важливо, щоб він знайшов свого споживача. Вищевказана тема стосовно реклами була завершальною у вивченні курсу з дисципліни «Менеджмент та маркетинг у ветеринарній медицині».

     Підсумовуючи сказане, можна зробити висновок, що без навчання протягом усього життя в сучасному світі не обійтись, адже будь-яка освічена людина має володіти чималим багажем знань. Причому, дуже важливо цей багаж постійно оновлювати, інакше важко буде наздогнати стрімкий перебіг життя. А відстати від нього – означає бути неконкурентоспроможним на ринку праці, втратити можливість одержати бажану роботу.

 

Демидюк Назар,

староста 2 курсу 9 групи ФВМ 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook