Здобувачі вищої освіти ОП «Педагогіка вищої школи» захистили магістерські роботи

9 грудня 2020, 13:40

Дев’ятого грудня 2020 р. здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» захистили магістерські роботи.

Перед захистами з вітальним словом до здобувачів звернувся заступник декана гуманітарно-педагогічного факультету Ігор Михайлович Буцик. Він зачитав наказ, представив комісію, що працювала у складі доктора педагогічних наук, професора Наталії Миколаївни Костриці (голова), Руслана Васильовича Сопівника, Олександра Володимировича Кучая, Сергія Олеговича Кубіцького (члени комісії) та побажав усім випускникам успішно захистити свої наукові здобутки.

На захисті був представлений широкий спектр досліджуваних проблем. Це і виховання моральних, патріотичних та лідерських якостей, виховання підприємливості, моральної відповідальності; методики викладання освітніх компонентів; аспекти історії педагогіки (застосування поглядів В. Сухомлинського у вихованні студентської молоді); питання формування професійної та естетичної культури викладача вищої школи; організації виховної роботи у закладі вищої освіти; проблеми мотивації навчання здобувачів вищої освіти тощо.

Однією із перших представила свою роботу Тетяна Бойко за темою «Методика виховання лідерських якостей студентів (на прикладі НУБіП України)», яка викликала неабиякий інтерес у комісії, члени якої поставили такі запитання: «Які лідерські якості варто розвивати у здобувачів вищої освіти?», «Яка база була використана під час проведення експерименту?» тощо.

Цікаво розкрила результати свого дослідження Олена Лаврега. Її науковий інтерес торкався проблеми формування підприємливості студентів аграрних закладів освіти.

Марчук Сергій присвятив свою роботу формуванню професійної культури майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Здобувач у результаті наукового пошуку розробив методику формування професійної культури засобами спецкурсу «Професійна культура викладача вищої школи».

Зацікавила комісію і тема «Виховання моральної відповідальності студентів аграрних закладів вищої освіти» здобувача Ігора Семенюка. Недарма йому були поставлені запитання про цінності людей хліборобської праці.

Комунікативна взаємодія була в центрі уваги Настасії Сидоренко, яка запропонувала модель формування готовності до комунікативної взаємодії у викладача, яку експериментально перевірила.

Тетяна Тонха досліджувала мотивацію студентів закладів вищої освіти. Нею були розроблені методичні рекомендації для викладачів вищої школи з метою формування мотивації учіння студентів. До доповідачки були поставлені такі запитання: «Чи впливає мотивація учіння на сформованість компетентностей фахівця?», «Чи ототожнюєте ви поняття «учіння» та «навчання»?», «Чи є різниця у формуванні мотивації учіння під час традиційної та дистанційної форм навчання?», «Де ви себе бачите у майбутньому?» тощо.

Сьогоднішній захист майбутніх викладачів вищої школи переконливо довів, що випускники кафедри педагогіки оволоділи основами психолого-педагогічних наук, освітньою практикою та готові до здійснення педагогічної діяльності у закладі вищої освіти як викладачі фахових дисциплін.

 

Оксана Васюк, професор кафедри педагогіки;
Олександр Прохорчук, доцент кафедри педагогіки;

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook