Викладачі кафедри статистики активно розширюють використання сучасних інструментів дистанційного навчання

3 листопада 2020 року

Сучасне освітнє середовище неможливо уявити без використання дистанційної форми навчання, яка здатна забезпечити постійний освітній ріст особистості. Роль дистанційного навчання на різних рівнях здобуття освіти посилилась в умовах пандемії коронавірусу в усьому світі, оскільки дозволяє забезпечити індивідуальну освітню траєкторію здобувача освіти, а також неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти.

Дистанційне навчання – сукупність технологій та інструментів, що забезпечують можливість студентам отримати основний обсяг навчального матеріалу, інтерактивну взаємодію студентів і викладачів у процесі навчання, надання студентам можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами.

Протягом двох тижнів жовтня викладачі кафедри статистики та економічного аналізу – Воляк Л.Р., Куць Т.В., Макарчук О.Г. та Симоненко О.І. удосконалювали свої практичні навички з використання інструментів дистанційного навчання в університеті за програмою підвищення кваліфікації «Інформаційно-комунікаційні технології дистанційної освіти».

Було поглиблено знання з практики використання ЕНК на платформі Moodle відповідно до сучасних вимог; розширено розуміння технічних та організаційних аспектів проведення он-лайн занять з використанням Zoom; опрацьовано практичні підходи до роботи на платформі Webex Meetings, Webex Teams, Microsoft Teams; ознайомлено з особливостями використання інструментів GoogleApps, Google Classroom, Google Meetings, Сервісами платформи О365.

За результатами програми підвищення кваліфікації, відбулося обговорення результатів. Зокрема, Воляк Л.Р. презентувала колегам досвід використання ЕНК на платформі Moodle, Cisco Webex Meetings, Zoom та Zoom Breakout Room, Google Jamboard при викладанні наступних дисциплін: Теорії ймовірності, Економетрики та Статистики.

  

Куць Т.В. доповнила інформацію про використання дистанційних платформ не тільки для навчання, а й для проведення наукових заходів, зокрема на кафедрі статистики та економічного аналізу успішно пройшли І Всеукраїнська студентська науково-практична інтернет-конференція «Аналітико-прогностична оцінка розвитку підприємств аграрного сектору в умовах міжнародної інтеграції» на платформі Zoom та ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція на тему: «Стратегія інноваційного розвитку аграрних формувань України: аналітико-прогнозний аспект» на платформі Cisco Webex Meetings.

 

Макарчук О.Г. відмітила, що дане підвищення кваліфікації надало можливість систематизувати об’єм наявних інформаційних можливостей дистанційного навчання в освітньому процесі, а також виокремити власне ті напрямки, які потрібно підсилити. Так, для кращої організації навчального процесу важливим є GoogleApps, де можна використовувати сервіси Google Календар, Google Диск, Google Docs і Google Meet.

Симоненко О.І. відзначила практичну спрямованість занять та у майбутній своїй діяльності планує для проведення онлайн занять, вебінарів активно застосовувати платформу Webex Meetings та Google  Classroom.

Всі учасники подякували організаторам і викладачам факультету інформаційних технологій НУБіП України за високопрофесійні курси підвищення кваліфікації щодо новітніх технологій дистанційної освіти.

 

Куць Т.В. 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook