Наукові дослідження – апробація магістерських робіт!

4 листопада 2020 року

На початку листопада 2020 р. на кафедрі управління та освітніх технологій, у рамках студентського наукового гуртка «Методологія та методика наукових досліджень», керівник професор Ніна Журавська,   відбувалися онлайн - презентації студентських наукових проектів із тем: «Формування та розвиток системи управління змінами у сфері управління персоналом»; «Оцінювання ефективності інновацій у реформуванні управління персоналом в Україні»; «Управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу на адаптивних засадах», що є апробацією наукових пошуків магістрів другого року навчання спеціальностей «Управління навчальним закладом» та «Управління персоналом». У онлайн конференції взяли участь і фахівці практики та керівники навчальних закладів: Т. Захарченко, О. Кузнецова, Н. Бондаренко, О.Чирик, О. Ємеєва, І. Осетрова, І. Круць, Н. Овдій, В. Пировська.

Проектні групи магістрів поділились результатами досліджень. Зокрема, магістри спеціальності «Управління персоналом» (В. Лукашенко, В. Савчук, В. Мелащенко, О. Лещенко), у своїх виступах наголосили, що якщо основною характеристикою фундаментальних досліджень є їх теоретична актуальність, новизна, концептуальність, доказовість, перспективність і можливість запровадження результатів у практику, то при розгляді прикладних досліджень слід оцінювати в першу чергу їх практичну актуальність і значимість, можливість запровадження в практику, ефективність результатів. Економічна ефективність наукових досліджень визначається на стадії техніко-економічного обґрунтування теми досліджень і зіставляється з отриманим результатом практичного впровадження. Науково-технічна ефективність характеризує приріст нових наукових знань, призначених для подальшого розвитку науки і техніки. Соціальна ефективність виявляється в підвищенні життєвого рівня людей, розвитку охорони здоров’я, культури, науки і освіти, поліпшенні екологічних умов тощо.

Проектна група студентів спеціальності «Управління навчальним закладом»: І. Магей, К. Стасьок, А. Артюшенко підкреслили важливість компетентностей викладача з академічної доброчесності: розуміти спільне і відмінне між поняттями «плагіат» знати про уявляння студентів про академічний плагіат і про освітні потреби студентів, знати про основні причини студентського академічного плагіату, розуміти, що академічний плагіат — це феномен, інтерпретація якого залежить від академічних традицій та культурного контексту.

Підводячи підсумки виступів представників проектних груп студентського наукового гуртка «Методологія та методика наукових досліджень», акцентувалася увага на специфіку вищої школи, зокрема, багатогранність і багатоаспектність форм роботи, особливі вимоги до оцінки ефективності як діяльності в цілому, так і наукових досліджень.


Ніна Журавська,
професор кафедри, керівник гуртка

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook