Як розібратися, що написано на етикетках промислових кормів для собак і котів? Продовжуємо співпрацю кафедри терапії і клінічної діагностики з компанією «Рояль Канін Україна» задля отримання сучасних знань

29 вересня 2020 року

21 вересня 2020 р. було проведено практичне онлайн-заняття, під час якого студенти з дисципліни «Дієтологія і утримання дрібних домашніх тварин» вивчали головні характеристики промислових кормів для собак і котів. Заняття було організовано доцентом кафедри терапії і клінічної діагностики Наталією Бойко в онлайн-режимі за допомогою платформи Cisco Webex Meetihg за практичної допомоги компанії «Рояль Канін Україна».

Головним доповідачем був Олександр Айшпур, експерт з наукових комунікацій компанії «Рояль Канін Україна», випускник факультету ветеринарної медицини НУБіП України. Тему свого виступу він побудував як лікар ветеринарної медицини і відповідальний власник тварин, надавав приклади підбору кормів для своїх собак і котів.


На занятті студенти навчилися класифікувати корми за вмістом вологи. Вивчили головні характеристики сухих, вологих і напіввологих кормів. Дізналися чи можна поєднувати ці корми, і як розраховувати добову дозу для тварини. Зрозуміли, наскільки важливо враховувати анатомічні особливості ротової порожнини тварини і підбирати корми з відповідною крокетою сухого корму, щоб тварина розгризаючи крокети, не заковтувала повітря і одночасно «чистила зуби від нальоту». А також навчилися правильно читати етикетки на кормах, щоб зрозуміти його склад і призначати відповідну порцію тварині.
Особливу увагу Олександр Айшпур звернув на повнораціонні корми для котів і собак. Вказав, що під час виробництва такого корму аналізується більше 117 показників. Весь процес виробництва жорстко контролюється на критичних точках, щоб корми відповідали міжнародним стандартам і стандартам MARS.


Під час заняття ставились інтерактивні завдання, на які студенти надавали відповіді. В обговоренні практичного заняття було багато запитань. Під час обговорення було розіграно приз, за найцікавіше запитання. Переможця обрав Олександр Айшпур, ним виявилась студентка Лук’янова Дар’я, яка отримала від компанії подарунок – термочашку.
До того ж, студентам було зроблено пропозицію надіслати креативні фото до компанії «Рояль Канін Україна», як вони працюють на наших онлайн-заняттях. Переможця у цій категорії обрала Наталія Гаврасьєва, ним виявився Сокольвак Максим, який теж отримав від компанії подарунок – термочашку.


Дякуємо компанії «Рояль Канін Україна», і особисто Олександру Айшпуру за плідну співпрацю.

Доцент Бойко Наталія

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook