Звіт про проходження навчально-технологічної практики студентів другого курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»
Навчально-технологічна практика для студентів другого курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» є логічним завершенням курсу і застосуванням набутих теоретичних знань на практиці.
Навчально-технологічна практика проходила згідно Наказу № 744 «С» від 04.06.2020 р. з 8 червня до 18 липня на базі платформи Elearn і з використанням сервісу Discord, в якому була створена група студентів з викладачем. При цьому для зв’язку студентів з керівником кожного дня практики було використано додаток Viber, телефонне спілкування та електронна пошта.
Метою навчальної практики є систематизація, закріплення та поглиблення знань теоретичного матеріалу з попередніх дисциплін, знайомство з сучасними програмними продуктами, набуття практичних навиків створення програмних додатків та ознайомлення засобами комп’ютерного моделювання.
Щодня о 14:00 студенти і керівник практики спілкувалися дистанційно за допомогою електронної платформи Discord. Процедура звичайна для проведення практики: надаються та обговорюються завдання, надаються рекомендації щодо їх виконання.
Основна мета роботи студента під час проходження навчально-технологічної практики – познайомитися з методами створення програмних додатків, навчитися будувати 3D-моделі, працювати з ними та підготувати їх для подальшого 3D-друку.
Навчально-технологічна практика для студентів другого курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» складається з трьох етапів.
Перший етап практики передбачає засвоєння методів створення програмних додатків, таких, наприклад, як програма для роботи з файлами та каталогами (файловий менеджер).
Другий етап практики присвячений вивченню засобів комп’ютерного моделювання та створенню 3D-моделей у сучасних програмних додатках.
Третій етап є логічним продовженням попередніх двох етапів і полягає в створенні програмного додатку для роботи з графічними файлами та підготовки їх до 3D-друку.
Таким чином, після завершення практики був закріплений теоретичний матеріал та придбане вміння використовувати його для вирішення практичних задач.
Панкратьєв В.О., ст. викладач кафедри компютерних наук