Оксана Шафір: мрію навчатися на кафедрі управління та освітніх технологій

4 червня 2020 року
    Шафір Оксана Миколаївна – викладач хімії Київського вищого професійного училища деревообробки. Закінчила  Житомирський  державний  педагогічний  інститут ім. І.Франка. Педагогічна діяльність – це її праця, захоплення і життя. Оксана Миколаївна ніколи не сумнівалася у своєму професійному виборі, не думала докорінно щось змінити.

  • Над якою проблемою Ви працюєте у Вашому закладі освіти?

     – Проблемна, над якою я працюю – це «Формування екологічних компетентностей на уроках природничо-математичної підготовки».

   Проблема надзвичайно актуальна у час глобальної екологічної кризи, коли довкілля потерпає від техногенної діяльності людини і руйнації всіх її компонентів. Важливо, щоб кожен викладач (і не тільки природничо-математичної підготовки!) володів екологічними компетентностями. Формувати екологічну грамотність і екологічну культуру особистості – першочергове завдання сім’ї, закладів освіти і суспільства. Настав час подумати про майбутнє наших дітей і внуків!

  • Серед складових Вашої педагогічної діяльності методична робота займає величезну її складову. Досвід набутого допомагає сьогодні і полегшує професійну діяльність Вашого завтра. Оксано Миколаївно, чим можете поділитися з колегами?

     – У Київському вищому професійному училищі деревообробки створено й ефективно працюють:

  • методична комісія педагогічних працівників природничо-математичної підготовки;
  • методична комісія класних керівників;
  • педагогічна спільнота і профорієнтаційна робота.

     Вже створено достатньо різноманітне навчально-методичне забезпечення дисциплін та забезпечення виховної роботи, яким я ділюся з моїми колегами:

  • «Крок до зірок»;
  • «Збірник тестових завдань з предмету «Фізіологія харчування»» до теми: «Харчові речовини та їх фізіологічне значення для організму людини»;
  • «Збірник тестових завдань з предмету: «Фізіологія харчування»» до теми: «Фізіологічна характеристика основних продуктів харчування»;
  • «Збірник кросвордів з предмету: «Фізіологія харчування»;
  • «Хімія. Збірник завдань для поточного оцінювання та тематичного контролю навчальних досягнень»;
  • «Календар знаменних дат»;
  • «Відомі вчені-титани хімії»;
  • «Жири як представники ефірів»;
  • «День Землі»;
  • екологічна гра «Мережа життя»;
  • «Подорож країнами Великої сімки».

  • Розкажіть трішечки про Вашу роботу у методичній комісії педагогічних працівників природничо-математичної підготовки.

     – Методична комісія допомагає  молодим педагогічним працівникам глибше пізнати обраний фах, відразу поринути у вир викладання своїх дисциплін та виховання молоді. Організаційна і методична робота комісії дуже цікава й урізноманітнює педагогічне буття у Київському  вищому професійному училищі деревообробки.

     Мною були підготовлені доповіді, що обговорювалися на її засіданнях:

  • «Міжпредметні зв’язки як шлях до посилення єдності навчання та виховання здобувачів освіти»;
  • «Використання сучасних методів навчання на уроках предметів природничо-математично циклу»;
  • «Індивідуальна робота здобувачів освіти на уроках хімії».

     Взаємовідвідування та відкриті уроки часто практикуються нашою методичною комісією. Педагогічний досвід передається молодим фахівцям, а досвідчені колеги вчаться черпати молодечу бадьорість і запал, педагогічну завзятість упродовж життя.

  • Ваша виховна робота наповнена багатою палітрою різноманіття. Які Ваші заходи залишили помітний слід у душах учнів і про які хочеться розповісти?

     – Кожен підготовлений захід приносить задоволення від відкритого, звершеного і пережитого. Важко виділити якийсь один чи кілька. Участь у конкурсах «Осінні   фантазії», «Зимові фантазії», культурно-масові заходи, конкурси-виставки, спортивні заходи, тематичні зустрічі та виховні години, заняття з елементами тренінгу, відвідування музеїв… Думаю, що варто виокремити захід «Українець – це на все життя», Міжпредметні зв'язки: «Безпечний Інтернет» та «Глобальні цілі сталого розвитку».

  • Оксано Миколаївно, чому саме Ви обрали для вступу на магістерську програму кафедру управління та освітніх технологій?

     – Настає час, коли людина усвідомлює, що варто йти вперед, здобувати нові знання, прагнути до нових звершень. Мої друзі навчалися на Вашому факультеті, а спеціальність «Управління навчальним закладом» видається мені тією, яку я б хотіла освоїти, здобуваючи магістерську освіту. Буду рада навчатися на гуманітарно-педагогічному факультеті за спеціальністю «Управління навчальним закладом». Сподіваюся, що мені вдасться!

  • Колектив кафедри управління та освітніх технологій бажає Вам здійснення всіх мрій і задумів! До нових зустрічей!

Розмову вела доцентка кафедри  управління та освітніх технологій
Тамара Ковальчук

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook