Дистанційне навчання з дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби» - очима студентів
По завершенню навчального семестру ми вирішили поцікавитися у одного зі студентів 4 го курсу факультету ветеринарної медицини, як проходило дистанційне навчання з дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби», про відношення студентів та чи вдалося їм виконати навчальну програму?
Яким чином студенти підтримували зв’язок з викладачем?
Карантин не став причиною зупинки вивчення тем з предмету епізоотологія та інфекційні хвороби. Тому під час впровадження дистанційного навчання студенти разом з викладачами кафедри узгодили спосіб обміну інформацією.
Були створені бесіди в месенджері Telegram (Телеграм) для постійного зв’язку та вчасного надання актуального (нового) матеріалу студентам.
Більш того, колективно було прийнято рішення щодо додаткового підтримання зв’язку використовуючи Skype або Zoom. Насправді, вже після перших днів дистанційного навчання все налагодилось і навчання відбувалось без будь-яких затримок.
Як викладачі використовували Skype або Zoom, та чи важливим було їх використання?
Звичайно, після отримання нових матеріалів виникали запитання у студентів, які активно обговорювались в бесіді. Але що робити, якщо не зрозуміло? В такому випадку викладач узгоджував час для додаткового, усного обговорення теми за допомогою Skype або Zoom. Також це стосувалося тем, які потребували більш глибокого вивчення! Адже дистанційне, самостійне вивчення тем не замінить живого спілкування з викладачем.
Доречі, студенти зауважили, що навчальні матеріали були зрозумілі, презентації цікаві, а відео додивлялись до кінця!
Які теми вивчали студенти з дисципліни Епізоотологія та інфекційні хвороби під час весняного семестру?
У цьому семестрі з епізоотології темп навчання був дуже швидкий і насичений. Ми пройшли розділи дисципліни, як Мікотоксикози, Хвороби коней, Хвороби птахів, Хвороби м’ясоїдних і хутрових звірів, Хвороби молодняку, Хвороби риб, Хвороби бджіл. В свою чергу кожен з цих розділів включав цілу низку тем, наприклад, такий розділ як «Хвороби коней» включає в себе наступні теми: 1. Африканська чума коней; 2. Вірусний артеріїт; 3. Грип коней; 4. Епізоотичний лімфангоїт коней; 5. Інфекційна анемія коней; 6. Інфекційний енцефаломієліт коней; 7. Інфекційний метрит коней; 8. Контагіозна плевропневмонія; 9. Мит коней; 10. Ринопневмонія коней; 11. Сап. Досить об’ємний розділ. Тому важливим було досить відповідально опрацьовувати матеріал послідовно адже засвоєння кожного розділу контролювалось здачею модуля студентами.
Як відбувалося написання курсових робіт?
Важливим є не тільки загальний навчальний курс, але підготовка курсових робіт. Студенти обрали теми та почали роботу над пошуком додаткових матеріалів, джерел. Одразу видно, що студенти підійшли відповідально, та підготували курсові роботи згідно вимог, проте і з цим завданням у декого виникали певні проблеми. Дізнавшись оцінки за курсові роботи студенти залишились задоволеними!
Як Вам сесія та проведення іспитів?
19 травня, початок іспиту (екзамену) о 8:50 за допомогою додатку Zoom. Студентам надали одну годину для написання та надсилання робіт для їх перевірки. Екзамен складався з двох частин: 10 тестових запитань та 2 відкритих запитання. Попередньо з нами було узгоджено час для оголошення оцінок, де викладач разом із виконувачем завідувача кафедри Володимиром Мельником надали можливість студентам під час усної співбесіди підтвердити свої оцінки або і навіть покращити свої оцінки! Варто зауважити, що під час оголошення оцінок приєднались представники Військової кафедри (КВП НУБіП), зокрема завідувач кафедри Єсаулов Анатолій Олексійович.
Таким чином, 18 травня 2020 року у студентів 4-го курсу ропочалася екзаменаційна сесія. Звичайно, іноді було не легко, але спільними зусиллями студенти разом з викладачами виконали навчальний план.
Бесіду зі студентом 4 го курсу 6 ї групи Богданом Баліцьким провів доцент кафедри Олександр Мартинюк