Дистанційна підсумкова атестація з дисципліни «Маркетинг» майбутніх бакалаврів-економістів

6 травня 2020 року
     Карантин вніс певні корективи у навчальний процес, і до нових реалій дистанційного навчання довелось звикати як викладачам, так і студентам. Проте студенти 4-го курсу спеціальності «Економіка» швидко зорієнтувались у нових обставинах і почали активно працювати з курсом «Маркетинг» на платформі Elearn, опрацьовуючи лекційний матеріал у вигляді презентацій та відеолекцій виконуючи різні види практичних завдань. Особливу зацікавленість викликали у студентів творчі завдання, такі як складання анкети, формування іміджу підприємства з розробкою логотипу, підготовка презентацій на цікаві теми.

     Як результат наполегливої роботи, більшість студентів отримали високі бали за навчальну роботу з дисципліни і успішно склали залік, який проходив під керівництвом доцентів Олени Барилович та Олени Четверик на базі платформи Elearn і з використанням сервісу для проведення відеоконференцій Zoom.

 

Олена Барилович,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook