Вивчаємо фізику дистанційно: з досвіду роботи Бережанського агротехнічного коледжу
У зв’язку з оголошенням всеукраїнського карантину, перед закладами освіти постало завдання організувати освітній процес дистанційно. Основна мета дистанційного навчання – надавати якісні освітні послуги, використовуючи сучасні технології.
Головною особливістю такого навчання є самоосвіта, яка передбачає самостійну мотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Процес дистанційного навчання поєднує самостійне засвоєння матеріалу дистанційного курсу, перевірку своїх знань за допомогою тестів та інших завдань в дистанційному курсі й активне спілкування з викладачем.
Викладачі циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій, які забезпечують викладання дисципліни "Фізика" активно впроваджують різні форми дистанційного навчання такого складного предмету. Крім змістовних електронних курсів на платформі Moodle та Google Classroom, а також відеоуроків у записі, використовуються переваги живого спілкування. Для цього проводяться відеоконсультації з використанням додатка Zoom. У зв’язку з неможливістю проведення реальних демонстраційних експериментів, викладачі застосовують віртуальні симуляції фізичних явищ від Phetcolorado та Vascak.cz. Студенти беруть активну участь в інтернет-олімпіадах.
Користуючись нагодою, хочемо привітати переможців Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Всеосвіта – Весна 2020» від освітнього порталу Всеосвіта: Соломію Ломницьку (К-11М, викладач Ростислав Ухман) – І місце; Олександра Любовицького (Е-11М, викладач Роксолана Ломницька) – І місце; Олександра Гальчака та Юрія Цепліцького (ЕкЕо-11м, викладач Роксолана Ломницька) – І місце. Бажаємо подальших успіхів у вивченні фізики.
Роксолана Ломницька,
викладач циклової комісії фізико-математичних
дисциплін та інформаційних технологій