Якість навчання за допомогою дистанційних технологій!

29 квітня 2020 року

Сьогодні дистанційне навчання стало основним інструментом спілкування зі студентами. Опанування та використання сучасних інформаційних технологій є необхідністю для виконання умов дистанційного навчання. Інтерактивне навчання за допомогою різноманітних інформаційних платформ у даний період, мотивує нас до опанування нових інформаційних технологій, оскільки за допомогою їх ми маємо можливість спілкування зі студентами. Важливим аргументом також є налагодження комунікації між викладачем та студентом, від якої залежить якість навчання у період карантину. Саме основними інформаційними інструментами у комунікації зі студентами 3 і 4 курсів спеціальності «Екологія» у розрізі навчальних дисциплін «Екологічна паспортизація територій», «Вступ до фаху» стали використання платформ Zoom та Elearn.


Суттєвим внеском у ефективне якісне навчання стало спілкування зі студентами через он-лайн за допогою платформи Zoom, яка допомагає реалізувати у навчальному процесі принципи комунікабельності, самоорганізації та самовідповідальності, як із боку викладача, так і студента, і тим сами, формуючи у студентів відповідні професійні вміння та навики з навчальних дисциплін. Організовані на даній платформі он-лайн лекції, індивідуальні он-лайн консультації та он-лайн зустрічі зі студентами 3 і 4 для обговорення практичних робіт (одночасно використовуючи платформу Elearn) – все це посприяло налагодженню комунікації між викладачом та студентом, що у свою чергу посприяло підвищенню якості навчання з даних дисциплін. Вважаю, що он-лайн спілкування зі студентами у різних формах (лекції, зустрічі, консультації, тощо) є запорукою налагодження ефективної комунікації, що сприяє ефективній та якісній організації навчального процесу відповідно кожної дисципліни у період карантину.


Тому, за період карантину, з навчальних дисциплін «ОНС: екологічна паспортизація територій» та «Вступ до фаху» для студентів 3 і 4 курсів спеціальності «Екологія» були проведені різноманітні он-лайн зустрічі. Зокрема, за розкладом занять були проведені он-лайн лекції з даних дисциплін, за цікавленістю студентів – були організовані он-лайн консультації щодо вирішення їх питань по тематиці, кожного тижня були організовані спільні он-лайн зустрічі для обговорення загальних питань що стосувалися процесу дистанційного навчання з даних дисциплін, а також вимог до оцінювання їхніх результатів.

Віта Строкаль, доцент кафедри екології агросфери та екологічного контролю НУБіП України

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook