Вшановуємо День Землі (Earth Day)

23 квітня 2020, 9:13

22 квітня щорічно День Землі. Традиційно в різних країнах, лунає Дзвін миру, закликаючи людей Землі відчути всепланетну спільність і докласти зусиль для захисту миру на планеті та збереження краси нашого спільного дому. Дзвін миру – символ спокою, мирного життя та дружби, вічного братерства і солідарності народів. І водночас – це заклик до дії в ім'я збереження миру і життя на Землі. Серія наукових публікацій і мистецьких робіт Вероніки Чекалюк присвяченних темі збереження довкілля, екології життя та захисту Планети. Ми звернулися до Чекалюк Вероніки Василівни кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри журналістики та мовної комунікації НУБІП розповісти про роль медіа у популяризації добра, патріотизму, екології довкілля:

Суспільство орієнтоване на високу якість життя, а це, насамперед, екологія. Теми, котрі сприяють розвитку суспільства – нині мають пріорітет у ЗМІ.

«Сильна родина, якісна освіта – успішна країна, саме ці принципи підтримує декан Гуманітарно-педагогічного факультету, професор Василь Дмитрович Шинкарук (публіцист, журналіст)», – зазначає Вероніка Чекалюк. Для усіх студентів, а зокрема, членів гуртка «Юний журналіст» важливо не лише бездоганно опанувати свій фах (журналіста) а й усім серцем любити Україну, знати історію і традиції. Медіамеханізми формування позитивного державного іміджу у ХХІ ст. використовуються не лише іміджмейкерами, політологами, IR аналітиками, дипломатами, науковцями на повну потужність, кожен, хто веде соціальні мережі формує мікросвіт довколо себе – розповідає про свій спосіб життя, тощо. Вплив ЗМІ на формування іміджу держави – беззаперечний. Медіа органи формують і програмують імідж держави. Яким буде імідж України у світі напряму залежать від економічної стабільності, матеріально добробуту українців, життєдіяльності середнього класу, подачі матеріалів у ЗМІ, їх впливу на цільову аудиторію. Правильна інформаційна кампанія – основа успішної держави: економічна незалежність і стабільність, послідовна дипломатична політика, інвестиційна привабливість держави, високий рівень туристичного інтересу до країни, військова міць та готовність і бажання лідерів налагоджувати дипломатичні відносини на всіх рівнях.

Любов до рідної землі додає сил, оберігає, як мамина молитва. «Молитва мами відкриває небо, молитва мами рятує свою дитину і дає їй ключі до життя вічного», – Блаженніший Святослав. Силa материнської молитви, без якої немає справжнього життя, немає розвитку особистості й держави.

Актуально те, що НУБіП готує патріотів-медіафахівців. Місія ЗМІ у формуванні іміджу держави відбувається під впливом таких факторів, як історичне минуле (політичні і культурно-мистецькі події, екологічні та ін. катастрофи, війни, революції, наукові досягнення, агросектор, спортивні перемоги, конфлікти між державами і всередині країни), туристичні особливості й географічне положення країни, дії публічних осіб та громадських діячів, їх вплив на формування іміджу держави. Матеріалом для формування позитивного іміджу держави у світових медіа є якісні інформаційні приводи. Всесвітній день Матері-Землі – найбільше міжнародне екологічне свято 22.04.2020.

Відео на пісню: https://youtu.be/w3jDNzvrk0U
Спільний проект: картина Вероніки Чекалюк
Пісня й музика співачки Ксанті до Дня Землі 2020.

#Earth Day. Бережіть довкілля і діліться зі світом своїми ідеями!

 

Автор: Євгенія Боженко
гурток «Юний журналіст»

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook