Робота кафедри генетики, розведення та біотехнології тварин в умовах карантину.

20 квітня 2020 року

   За результатами Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з освітньої спеціальності ТВППТ, який пройшов в Миколаївському Національному аграрному університеті, отримали диплом ІІІ ступеня активні члени гуртка з генетики - Філіпова Поліна Олександрівна та Костюк Євген Русланович (2 курс ТВППТ). На конкурс була представлена наукова робота -ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ БУСУЛЬФАНУ ПРИ СТВОРЕННІ ГЕРМІНТАТИВНИХ ХИМЕР КАЧОК (Anas platyrhynchos)- консультант- професор кафедри- Костенко С.О.

    Під час карантину понад 10 студентів підготували тези до участі у науковій конференції.

  Пропонуємо ознайомитись з тим як проходять заняття з застосуванням електронних ресурсів кафедри генетики, розведення та біотехнології тварин, які враження від цього у студентів на основі проведеного інтерактивного опитування:

  • Представтеся, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?
  • Мене звуть Федоренко Дмитро, студент 1 групи 1 курсу Факультету ветеринарної медицини. Під час карантину – знаходжуся у себе вдома в місті Києві.

  • Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?
  • Чесно кажучи, з самого його початку я відчув себе ніби вільним птахом у небі, і здавалося, що все проходить доволі добре, але, проживши в умовах карантину перші дві неділі, я дійсно зрозумів, що все не так райдужно, як здавалося спочатку. Та все ж мені здається, що я вже встиг адаптуватися до цього режиму.
  • Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?
  • Як би це не було тяжко признавати, то останнім часом я проводжу за навчанням приблизно біля шести-семи годин за добу, не включаючи перерв для прийому їжі та хоч якогось перепочинку. Все це через те, що я доволі важко сприймаю нову інформацію, і мені потрібно просидіти над нею доволі довго, щоби остаточно її зрозуміти.
  • Які маєте побажання для викладачів?
  • Хммм, гарне питання! Звісно, хотілося б побажати вам побільше нервів та сил, щоб витримати все те, що лягло вам на плечі. Але перш за все хотілося б від лиця всіх моїх однокурсників, які теж не в захваті від тих обставин, що склалися , попросити у вас щоби рівень завантаженості домашніми завданнями не пересягав кордони наших можливостей. Повірте, ми розуміємо вас так само, як і ви нас!
  • Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?
  • Нажаль, поточний рівень завантаженості різноманітними роботами та завданнями не дозволяє мені приділяти достатньо часу для даних справ. Хоча, звісно, я іноді роблю виключення, і влаштовую собі так звані “вихідні”. Але часу дійсно замало, щоб почуватися задоволеним в даній ситуації.
  • Дякую за співбесіду!
  • Навзаєм!

     Наступний зв'язок з студентом:

  • Представтеся, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?
  • Мене звуть Марценюк Сергій, студент 1 групи 1 курсу Факультету ветеринарної медицини. На період карантину я знаходжусь в Києві, а точніше у себе вдома.

  • Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?
  • Якщо чесно, то адаптуватися до дистанційного режиму навчання дуже складно. Коли ми ходили в університет, то мали певний розпорядок дня, а зараз - цей графік трохи змінився: перші дні можна було нормально виспатись і перенести навчання на другу половину дня, тому інколи приходилося сидіти до пізньої години.Чому саме так?
  • Чому не перенести продовження роботи на наступний день?
  • Просто я намагаюся встановити певний план на кожний день. Наприклад: сьогодні написати конспект з цитології, завтра - з генетики і так далі.
  • Скільки часу в день йде на самостійне навчання?
  • Кожного дня на виконання завдань я витрачаю від трьох до шести годин. Часто під час роботи я вмикаю музику та готую собі чай.
  • Які маєте побажання для викладачів?
  • Для викладачів я бажаю продуктивно і цікаво провести цей непростий період. А також прошу: “Зменшіть, будь ласка, темпи подачі матеріалу, бо ми, студенти, не встигаємо його опановувати. Кожний викладач дає свій матеріал для опрацювання, але інколи його настільки багато або він настільки складний, а не встигнувши його опанувати, ми отримуємо багато іншого матеріалу вже від інших викладачів. В результаті – завдання швидко накопичуються”
  • Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?
  • В основному, у вільний від дистанційного навчання час я переглядаю фільми, читаю книжки, займаюся домашніми справами або просто відпочиваю слухаючи музику. Інколи виходжу на прогулянку, адже цілими днями сидіти вдома дуже нудно. Тож можна сказати, що карантин проходить доволі продуктивно, незважаючи на порушений режим дня.

Світлана Костенко,
професор кафедри генетики, розведення та біотехнології тварин
 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook