Дистанційне навчання на карантині
Я, Кикла Анна Анатоліївна, студентка факультету тваринництва та водних біоресурсів Національного університету біоресурсів і природокористування України, нині знаходжуся у Полтавській області.
За період з початку карантину я задавалася деякими питаннями. Як нам відомо, всі навчальні заклади перейшли на дистанційне навчання і ми, відповідно, також.
На мою думку, такий перехід є складним як із психологічної точки зору, так і з технічної. Я би відмітила декілька проблем цього навчання:
- наш організм звик до того, що коли ми знаходимося вдома це є вихідні або канікули, тому важко дається наукова інформація;
- для викладачів не є звичним пояснювати та висвітлювати теми у такий спосіб;
- у деяких студентів можуть бути проблеми із зв’язком, а це дуже негативно впливає на подання інформації і навчання у вигляді відео-конференцій;
- не дуже чітко запам’ятовується матеріал і, як наслідок, недостатньо якісні знання;
- зобов’язання проводити багато часу біля гаджетів.
Але є і переваги:
- постійний зв'язок із викладачами;
- можливість приділяти більше часу рідним;
- удосконалення знань і навичок роботи з персональним комп’ютером;
- навчання у будь-який час доби;
- робота за чашкою кави.
На картині важко пристосуватися до нового розпорядку дня. Половина мого часу іде на допомогу батькам, а інша половина – на навчання та саморозвиток – це, приблизно, 7 - 8 годин на день.
Закликаю Вас залишатися вдома та зайнятися справами, які ви відкладали на «полицю». Читайте книги, вивчайте мови, займіться спортом який не порушує правил карантину. Бажаю Вам міцного здоров’я !
Розмову провела
доцент кафедри технологій у птахівництві,
свинарстві та вівчарстві
Грищенко Наталія Петрівна