Он-лайн зустріч зі студентами 3 курсу спеціальності «Екологія» з дисципліни «Вступ до фаху»
Опанування та використання сучасних інструментів дистанційного навчання є необхідністю для виконання умов дистанційного навчання. З початку карантину, а саме з 12 березня 2020 року навчання з дисципліни «Вступ до фаху» продовжилb на платформі Elearn, де був уже заздалегідь розроблений (атестований) та впроваджений у освітній простір навчальний електронний курс з даної дисципліни. Протягом цих трьох тижнів студенти намагалися якомога швидче опанувати всі можливлсті платформи Elearn та долучитися до сумісних лекційних та практичних занать. Студенти, через дану платформу активно відсилали (і продовжують) роботи на оцінювання, йшла постійна переписка через мобільний телефон та електронну пошту щодо питань, які виникали у студентів з тієї чи іншої практичної (також самостійної) роботи. Згодом, мені, як викладачу практичних занять, стало зрозумілим що студентам не вистачає «живого» спілкування, де я можу пояснити та обгрунтувати всі питання чи завдання які наведені у роботах, пояснити їм алгоритм їх виконання.
З цією метою, використовуючи, платформу ZOOM, 1 квітня 2020 року (за розкладом занять) була організована он-лайн зустріч зі студентами 3 курсу спеціальності «Екологія» для проведення практичної роботи №4 (підготовка до виконання професійних функцій еколога). Зокрема на ній були висвітлені та поясненні не лише ті питання, які стосувалися виконання роботи, а й були розглянуті основні аспекти організації навчального процесу, оскільки це дуже хвилює студентів. Вважаю, що такі зустрічі є надзвичайно необхідними для студентів, оскільки під час їх проведення, студенти мають змогу висловити свою власну точку зору, обгрунтувати ті проблеми які виникли зараз у його повсягденному житті, а ми, як викладачі, будемо спонукати студентів до самоорганізації під час періоду карантину та заохочувати їх до самовдосконалення професійних навиків, і безперечно підтримувати їх у цей складний час.
Надалі продовжуємо дистанційне навчання з дисципліни «Вступ до фаху» через платформи ZOOM та Elearn. Вважаю, що цих двух платформ достатньо для повного опанування студентом лекційного та практичного матеріалу, а також набуття відповідних професійних навиків та умінь з даної дисципліни.
Доцент кафедри, Віта Строкаль