Анастасія Бовсуновська - дистанційне навчання магістрів спеціальності «Захист і карантин росли» під час карантину

27 березня 2020 року
Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології

          - Представтесь, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?

 

Я студентка-магістратури 1 року навчання спеціальності «Захист і карантин рослин» Анастасія Бовсуновська. Перебуваю у селі за Києвом. Тут майже нічого не змінилось, адже карантин суттєвіше вплинув лише на великі міста.

 

- Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?

 

Я легко адаптувалася до такого навчання, це не складно. Але все ж інколи не вистачає викладача, якому можна задати питання і швидко отримати на нього вірну відповідь, адже на Інтернет не завжди можна покладатись.

У дистанційному навчанні при вивченні дисципліни «Фізіологічні зміни в живих організмах при застосуванні ЗЗР» нам дуже допомагає навчальний портал НУБіП - elearn, адже там є все, що необхідно для вивчення цього предмету. У вільному доступі є презентації до лекцій, які дають можливість швидко написати конспект. Також до всіх занять є відеоматеріали. Легко виконувати практичні та індивідуальні завдання, тому що є посилання на джерела. Швидко їх виконавши, одразу відправляємо на оцінювання. Це дає нам змогу краще підготуватися до підсумкової модульної роботи. У разі виникнення питань спілкування з викладачем відбувається через Форум на платформі дистанційного навчання. Для нашої групи робота через портал elearn є не новою, адже ми подібним чином працювали над вивченням дисциплін «Родентологія» і «Хімічний захист рослин». З інших предметів, що не винесені на портал elearn, для виконання завдань, необхідно шукати книжки, інформацію в інтернеті, все уточнювати у викладачів і відправляти їм роботи на електронну пошту.

Є лише одна проблема, коли дуже велике навантаження на сервер, він не витримує і доводиться не один раз завантажувати роботи. Також досить часто переривається його робота, і на перезавантаження сторінки витрачається багато часу. Особливо це не приємно коли ми проходимо тест чи модуль, часу на це дається не багато, а спроба тільки одна.

 

 

- Які маєте побажання для викладачів?

 

Лише одне побажання, але дуже хочеться, щоб викладачі до нього прислухались. Це з порозумінням відноситись до тих студентів, які потрапили в становище, коли не мають змоги виконувати поставлені завдання через відсутність Інтернету. Всі вони дуже переживають та нервують, що не можуть нічого зробити.

Також є побажання до тих хто відповідальний за апаратне забезпечення навчального порталу НУБіП, розширити або покращити сервера даного порталу, адже, як показує практика, він не розрахований на велике навантаження!

 

- Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?

 

Я намагаюсь виконувати завдання одразу як його отримала, тому час виконання залежить від типу даного завдання. Як правило від 1 до 4 годин на день.

 

- Чи вдається під час карантину займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки?

 

Саме в цей період я почала багато читати книжок. Вільного часу вдосталь і робота є лише по дому. Хочеться швидше повернутися до звичного режиму навчання та активного студентського життя.

 

Леся Бондарева

доцент кафедри інтегрованого захисту

та карантину рослин

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook