Анна Денисюк та Анастасія Євтушенко: "Самоорганізація - головна складова успіху під час дистанційного навчання"
Анна Денисюк та Анастасія Євтушенко: "Самоорганізація - головна складова успіху під час дистанційного навчання"
26 березня 2020 року
Україна
Більша частина студентів мають великі проблеми самоорганізації свого часу під час дистанційного навчання особливо в перші дні карантину. Погодьтесь, хто з вас думав про те, що потрібно навчатися, коли тільки оголосили карантин. Більше думали про сон, серіали, кіно, зустрічі з друзями, безкінечні розмови та ігри за комп'ютером. А потім почалася катастрофа: самостійні, практичні, опрацювання лекцій, додатковий матеріал, курсові, реферати, модулі. І як його встигнути до кінцевого терміну аби не сидіти днями перед комп'ютером і з родиною провести вільний час? Про це та особливості дистанційного навчання вам розкажуть студентки другого курсу економічного факультету спеціальності "Фінанси, банківська справа та страхування" Денисюк Анна та Євтушенко Анастасія.
-Представтесь, будь ласка, та розкажіть де ви зараз.
-Всім привіт. Мене звати Анна. Я, як і ви всі, навчаюсь дистанційно, тому надто великих труднощів у мене не виникає, але все ж не без них. Так як я проживаю неподалік від Києва, то я не потребувала гуртожитку і мене виникли питання з екстреним від'їздом до дому А ось моя подруга Анастасія розповість вам свою історію.
-Привіт усім. Мене звуть Анастасія і я також навчаюсь дистанційно. Зараз знаходжусь в себе в місті, поза Києвом. Так як воно знаходиться доволі далеко від Києва, я проживала гуртожитку і деякі речі після мого від'їзду залишились в гуртожитку серед них конспекти, тому інколи бувають труднощі з тим щоб знайти відповідну інформацію в потрібних джерелах.
-Чи легковий ви адаптувались до дистанційного режиму навчання?
-Я б не сказала що це було так легко як здається на перший погляд адже дистанційному навчанні також є свої особливості, і це не лише фільми та серіали щодня з ранку до вечора або весь день лише їсти і спати. Дистанційне навчання це навчання, але поза аудиторією, в нашому випадку вдома. Головний успіх дистанційного навчання в тому щоб ми вчасно здавали роботи. Але хто хоче себе змушувати щось робити сьогодні, коли це можна робити завтра. І так щодня. А чому не можна зробити це завдання в той день, коли ви дізнались про нього, а потім не засмучуватися через надмірну кількість робіт.
-Анастасія, Ви згодні з цим твердженням Анни?
-Так, я згодна з цим твердженням, і хотіла б додати, що також тут важлива самоорганізація, так як без неї ви не зможете вчасно здавати практичні, самостійні, індивідуальні. А для того щоб не допускати до такої міри, що вже ось-ось кінцевий термін здачі, а ще навіть не почали роботу, то потрібно за деякий період часу визначити що та коли ви будете. А до цього ви повинні хоча б спланувати або ви можете себе просто змушувати це зробити, тому що ви розумієте, що окрім вас його ніхто не зробить.
-Я згодна з Анастасією. Бувають дні, що за день можна зробити майже все домашнє завдання і не переживати з приводу робіт, тому краще не затягувати та робить трішки щодня.
-Як ви вважаєте, в який час найкраще робити завдання?
-Я вважаю, що найкраще зранку, так як ви встали зробила всі процедури та працюєте, як то говорять, “свіжою головою”. І краще коли через кожні 40 хвилин роботи за комп’ютером ви маєте перерву 10. Це покращить покращить ефективність вашої роботи. Тому обід і вечір будуть вільні.
-Є такі, в яких найкращий час для роботи ввечері, так як у кожного свій режим роботи. Для тих, хто рано встає, краще буде, якщо вони будуть робити вранці, а ті, хто пізно встає, краще будуть робити це ввечері, так як зранку можете зробити свої справи.
-Тут можна сказати що найкращого часу немає. Все залежить від вас.
-А як щодо викладачів? Вони дають достатньо інформації і де взагалі вас проводяться пари? Як вони спікуються з вами?
-Найчастіше з нами розмовляють через Zoom, де проводять онлайн лекції; через Telegram, Viber, де ми просто консультуємось; меньше використовуємо чат elearn.
-Мені навіть інколи здається що через онлайн лекціями отримуємо більше інформації ніж ми отримували на парах, вони дають нам досить багато додаткової інформації, але в деякій мірі цього навіть забагато, бо ми просто не встигаємо опрацьовувати деякий матеріал.
-Як часто ви заходите на інформаційний портал університету, здаєте матеріал та скільки часу Ви витрачаєте на це?
-Скажу чесно, заходжу майже щодня. Бувало, що зробимо серед тижня перерву від всього і присвятити день собі, а на наступний день сидимо зранку до пізнього вечора, наздоганяючи матеріал попереднього дня. Намагаємось займатись в той же час, що й пари за розкладом. Звісно, не завжди виходить, адже інколи хочеться трошки більше полежати в ліжку, а інколи трохи затягнули з часом опрацювання роботи. Тому інколи не все йде за планом, але намагаємось все робити вчасно.
-Чи вдається під час карантину займатися спортом, читати книжки чи присвятити свій час улюбленому хобі?
-Це залежить від того, чи організували ми свій час, адже постійне відволікання лише збільшує час роботи і потім ми не зможемо займатися тим чим хочемо. Інколи потрібно ігнорувати деякі бажання задля швидшого та якіснішого виконання роботи, аби потім мати багато вільного часу.
Розмову провела