Підвищення якості освіти студентів в ННІ неперервної освіти і туризму

27 січня 2020 року

    Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» та стандартів і рекомендацій щодо системи забезпечення якості вищої освіти в вищих навчальних закладах, ННІ неперервної освіти і туризму НУБіП Україні провів чергове анкетування студентів за визначеною внутрішньою процедурою.
   Якість вищої освіти – це рівень здобутих особою знань, умінь, навичок, інших компетентностей, що відображає її компетентність відповідно до стандартів вищої освіти.
   Принципи та процедури забезпечення якості передбачають відповідність європейським і національним стандартам якості вищої освіти, залучення студентів, роботодавців та інших зацікавлених сторін до процесу забезпечення якості та відкритості інформації на всіх етапах.
    Аналіз анкетування студентів (79 чоловік) спеціальностей 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм» з питань «Задоволеності рівнем підтримки студентів» показує, що переважна їх більшість задоволені освітньою, організаційною, інформаційною, консультаційною та соціальною підтримкою. Слід зазначити, що є студенти (4-5%), які потребують більшої уваги із зазначених питань.
    Результати анкетування студентів з питань проходження виробничої практики свідчать про те, що всі студенти успішно пройшли виробничу практику. 66,7% студентів виконували на практиці роботу, пов’язану з обраною спеціальністю, 88,9% студентів отримали нові знання з обраної спеціальності, 100% студентів отримали практичні навички під час проходження практики. Серед найкорисніших навичок для себе студенти виділили: вміння спілкування з клієнтами, вдосконалення рівня англійської мови та робота в колективі.
     Результати анкетування студентів щодо «Якості навчального процесу» показують, що 50% опитуваних не пропускають занять, 30% - вже влаштувалися на роботу по спеціальності. Щодо складності навчальних дисциплін 50% студентів вважають складними такі дисципліни, як англійська мова та статистика в туризмі. Щодо очікувань студентів, то вони хотіли би на заняттях отримувати більше нової актуальної інформації в поєднанні з практичною складовою. Всі навчальні дисципліни, на думку студентів, забезпечені навчальною літературою.
Щодо оцінки навчальних матеріалів з позиції практичного значення для подальшого працевлаштування, 50% студентів вважають, що такі дисципліни, як англійська мова, організація готельного господарства, етика бізнесу та правове регулювання туристичної діяльності мають широке практичне значення в порівнянні із іншими дисциплінами.
Результати якості навчання студентів обговорювались на засіданні кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу, на Вченій раді Інституту. Вони регулярно оприлюднюються на електронних сторінках кафедри, Інституту, університету.
Отже, оцінювання якості освіти потребує системного висвітлення, що допоможе у здійснені якісних зміни в системі знань, вмінь, навичок та норм майбутнього професіонала впродовж всіх етапів його навчання і виховання для успішного входження в ринок праці.


Дарія Басюк,
завідувач кафедри туристичного
та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook