Маркетологи агрохолдингу «LNZ Group» поділилися секретами професії

20 лютого 2020 року
     На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі продовжується цикл лекцій з прикладних аспектів маркетингу. 18 лютого до студентів-маркетологів завітали представники агрохолдингу LNZ Group.

     Директор з маркетингу та бізнес-тренер освітньої платформи Profi Space Юлія Каменева і менеджер з комунікацій та наша випускниця Катерина Гречана провели лекцію «Професійні вимоги до маркетолога на ринку праці: що потрібно вміти, знати, розуміти» для студентів спеціальності «Маркетинг» 3-го та 4-го курсів.

  

     Юлія Каменева розповіла про компанії, у яких проходила стажування та працювала. Зокрема, про FMCG Philip Morris Ukraine, Procter&Gamble, Bosch&Siemens, а також аграрної сфери – Monsanto Ukraine, Syngenta Ukraine та нині «LNZ Group».
     Катерина Гречана також поділилася досвідом: як пройти шлях від помічника маркетолога однієї з політичних партій до менеджера з комунікацій відомого агрохолдингу.

     Спікери розповіли про вимоги, які постають перед маркетологами в умовах ринку праці, основні три кроки в маркетингу, які раціонально було поділено на оперативний, тактичний та стратегічний рівні. Юлія Каменева наголосила на важливості проходження цих кроків студентами, адже так можна пізнати та зрозуміти як компанію, так і маркетинг загалом, працівник повинен знати всі завдання та всі рівні діяльності компанії.
     Лектори спинилися на обов’язках та вміннях маркетолога на оперативному, тактичному та стратегічному рівнях. Та зазначили: для маркетолога надзвичайно важливими є самомотивація, емоційний інтелект, аналітичне мислення, генерування ідей, вміння ефективно працювати.

 

     Студентам представили бізнес-портфель та бренди компанії «LNZ Group», які відділ маркетингу «LNZ Group» розробляв, впровадив та підтримує на аграрному ринку України, особливості бізнес-планування та агромаркетингу компанії та евентів.
     Катерина Гречана акцентувала увагу на комунікативній діяльності агрохолдингу, особливостях використання digital-маркетингу, а також розробленому нею проєкті LNZ-Hub. Студентам розповіли про особливості проведення event-ів в компанії, особливості бізнес-планування та агромаркетингу компанії.

     Особливу увагу спікери акцентували на необхідності постійного навчання, розвитку та вдосконалення, а також порекомендували студентам літературу від провідних світових бізнес-практиків.

Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook