Пілотний проект «Пізнаємо маркетинг та менеджмент» продовжує свою роботу

30 січня 2020 року
     Триває робота над спільним пілотним проектом кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту і кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту НУБіП України щодо співробітництва зі школами Солом’янського району м. Києва шляхом організації тренінгів.

      У минулому році доцентом кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Алексеєвою Катериною та доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Оленою Четверик було ініційовано проект розвитку співробітництва зі школами Солом’янського району міста Києва через проведення тренінгів. Це означає поєднання профорієнтаційних заходів серед школярів з цікавими тренінгами на управлінську та маркетингову тематику.
     Цього разу Катерина Алексеєва та Олена Четверик відвідали гімназію № 43 із поглибленим вивченням дисциплін соціально-гуманітарного циклу «Грааль» м. Києва з тренінгом по проектному менеджменту та основам маркетингу.

     Перед початком тренінгу учням було повідомлено про особливості навчання на факультеті аграрного менеджменту НУБіП України, наявність англомовних груп, можливості отримання подвійних дипломів із закордонними університетами-партнерами та переваги паралельного навчання для хлопців і дівчат на потужній військовій кафедрі, яка є однією з найбільших в Україні. Мова також йшла про позааудиторні заходи у вільний від навчання час у НУБіП України, які включають участь у самодіяльних колективах, спортивних заходах та наукових гуртках.

     Після надання загальної інформації про факультет аграрного менеджменту НУБіП України викладачі Катерина Андріївна та Олена Вікторівна перейшли до власне проведення тренінгу. Учням було запропоновано кейс, у рамках якого вони повинні були озвучити свій варіант бізнес-ідеї та можливі шляхи її впровадження через проект. Учні 11-х та 10-х класів з ентузіазмом озвучували свої ідеї – від створення салону краси, автосервісу до відкриття бізнесу в ІТ сфері.

     Катерина Алексеєва розповіла майбутнім абітурієнтам про проектний менеджмент, різницю між водопадними проектами та agile-проектами, які можна використати для реалізації своїх ідей. Наприкінці своєї частини тренінгу Катерина Алексеєва запропонувала учням подивитися коротке навчальне відео англійською мовою про проекти.

 

     Далі ініціативу у веденні тренінгу перехопила Олена Четверик, яка розповіла абітурієнтам про маркетинг. Учні повинні були швидко згадати найбільш відомі бренди з різних галузей, визначити, яким чином саме бренди визначають їх кінцевий вибір при споживанні продукції.

 

   Дуже швидко та цікаво пролетів час. Катерина Андріївна та Олена Вікторівна роздали флаєри факультету та кафедр з контактною інформацією про умови вступу та надали свої телефони для підтримання подальшого зв’язку і забезпечення необхідного супроводу абітурієнтів під час вступної кампанії.

Лідія Шинкарук,
завідувач кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту
Руслан Буряк,
завідувач кафедри маркетингу і міжнародної торгівлі

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook