ІІ Саудівсько-Український аграрний бізнес-інвестиційний форум відбувся у Києві

3 грудня 2019, 12:16

Тема Форуму – поточний стан економічного співробітництва Саудівської Аравії та України, сільського господарства та агробізнесу в Україні і майбутні інвестиційні можливості. Серед запрошених доцент кафедри журналістики і мовної комунікації Вероніка Василівна Чекалюк, котра активно залучає студентів НУБіП України до участі у інформаційному житті нашої держави, впевнена, що теорія має бути тісно пов’язана із практикою.

«Політичні і економічні реалії сьогодення диктують нові умови для творення державного іміджу. Україні необхідно переглянути діяльність ЗМІ як інструмента творення іміджу країни, вийти на новий рівень співпраці ЗМІ і державних органів, удосконалити внутрішню редакційну політику. Як це зробити без конфлікту інтересів і хаосу у суспільстві, які інструменти необхідні – головна тема для досліджень міжнародних і вітчизняних експертів. Вплив ЗМІ на формування іміджу держави беззаперечний. Медіамеханізми формування позитивного державного іміджу у ХХІ ст. використовуються іміджмейкерами, політологами, науковцями на повну потужність. Яким буде імідж України у світі напряму залежать від подачі матеріалів у ЗМІ, їх впливу на цільову аудиторію. Результат правильної інформаційної кампанії - успішна держава. А це - економічна незалежність і стабільність, послідовна дипломатична політика, інвестиційна привабливість, високий рівень туристичного інтересу до країни, військова міць та готовність і бажання лідерів налагоджувати дипломатичні відносини на всіх рівнях», - зазначає науковець-практик Вероніка Василівна Чекалюк, котра представила НУБіП під час міжнародної дипломатичної зустрічі у Києві.

Робота над іміджем держави полягає у тому, щоб створити максимально привабливий образ країни, тиражувати позитивні привабливі інформаційні прояви у світових медіа і привернути увагу іноземних інвесторів, зокрема до теми фінансування інноваційних проектів. Україна потребує уваги міжнародних партнерів, діяльність котрих буде доречною для становлення держави й поліпшення рівня життя та екологічності, ця зустріч є дієвою платформою для бізнес комунікацій. Вероніка Чекалюк зазначає: «Складовою залучення інвестицій є побудова системи комунікацій з інвесторами крізь призму інструментів медіа, що сприятиме виходу України у рейтинг топ бренд і підсилюватиме інвестиційну привабливість, позитивний імідж, дасть змогу заручитися довірою інвесторів, залучити нових партнерів. Наведено приклади налагодження контактів з інвесторами. Нетворкинг, серцевина успіху інноваційного менеджера - пристрасна ідея, що спонукає почати все з початку після смуги невдач».

 

Підприємці, експерти, науковці і інвестори зібралися для фахового обговорення актуальних питань для України. Україна цікавий ринок для світових інвестицій.

ІІ Саудівсько-Український аграрний бізнес-інвестиційний форум потужна подія для розвитку економіки обох держав. Надзвичайно актуальна тема Форуму – поточний стан економічного співробітництва Саудівської Аравії та України, сільського господарства та агробізнесу в Україні і майбутні інвестиційні можливості на часі не лише для фахівців, а для кожного громадянина.

 

Фото з архіву В. Чекалюк
Фрагменти презентацій із виступів спікерів форуму
за лінком ви знайдете презентації з II Саудівсько-Українського аграрного бізнес-інвестиційний форуму
https://fex.net/s/7z7ytds

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook