Презентацією творчих портретів молодих викладачів розпочала роботу Школа молодого педагога Бережанського агротехнічного коледжу

16 жовтня 2019 року

  

IMG 1964

Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш.
Немає такої професії, в якій людина не могла б дістатися вершин майстерності
(В. Сухомлинський)

Професійна адаптація молодого педагога – це складний динамічний процес досконалого освоєння професії та оволодіння педагогічною майстерністю. Сприяти цьому процесу, розвивати професійний потенціал спеціаліста-початківця – одне з основних завдань Школи молодого педагога, яка працює в коледжі впродовж п’яти років. За цей час у школі накопичено багатий позитивний досвід роботи з молодими фахівцями. Перш за все ми привітно зустрічаємо їх у колективі. І в цьому навчальному році перше засідання школи, яке відбулося 16 жовтня 2019 року, розпочалося зі знайомства та представлення молодих педагогів, які поповнили педколектив нашого коледжу.

IMG 1908IMG 1910

Можемо лише здогадуватися, наскільки хвилюючим для них був початок засідання, але можна з впевненістю говорити, що хвилювання змінилися на щиру радість і відверте захоплення. Інакше й бути не могло, адже першою зі своїм напутнім словом до молодих педагогів звернулася директорка коледжу Світлана Пилипишин. Світлана Ігорівна наголосила, що складовими успішної діяльності педагога є не лише фахові знання, а в першу чергу любов до дітей, та побажала їм впевненості й віри у власні сили. Нехай почуття любові буде взаємним! Очільниця закладу зацитувала доктора філософії зі США Брюса Вайнштейна, який визначив п’ять основних принципів етики:

  • не нашкодь
  • зроби краще
  • поважай інших
  • будь справедливим
  • будь люблячим.

Тож хай вони стануть визначальними у професійній етиці наших початківців. А також побажала їм дотримуватись морально-етичного кодексу педагогічного працівника Бережанського агротехнічного коледжу.

IMG 1929IMG 1936IMG 1945IMG 1941

Засідання проходило у формі педагогічної студії. Молоді викладачі Ірина ДзядикевичІрина Костів та Марія Матвіїшин цікаво й оригінально розповіли про себе, про свої перші кроки на педагогічній ниві. Відкритий діалог з молодими викладачами дав змогу переконатися, що педагогічний колектив коледжу поповнився здібними і креативними людьми, які завдяки наполегливій праці зможуть впевнено дістатися вершин майстерності.

Згідно з рішеннями циклових комісій за молодими спеціалістами було закріплено наставників з числа досвідчених педагогів коледжу: Тетяну Гальчак, Ганну Юдіну, Надію Оберську.

IMG 1933IMG 1911

Наступним етапом у роботі засідання школи стало обговорення питань з методики викладання та організації освітнього процесу. Виступи педагогічних працівників з науково-методичними доповідями на засіданнях педагогічної ради або Школи молодого педагога – одна з умов проходження атестації.

IMG 1951IMG 1956

Педагог – це творча особистість. У цьому допомогла переконатись голова циклової комісії інженерних та аграрних дисциплін Наталія Юрчишин, яка виступила з доповіддю «Педагогічна імпровізація».

Методичні поради «Як викладачам порозумітися з «цифровим поколінням» студентів» надала у своєму виступі голова циклової комісії спеціальних електротехнічних дисциплін Надія Оберська.

У роботі засідання взяли участь молоді викладачі коледжу, педагоги-наставники, голови циклових комісій, викладачі-методисти, заступник директора з виховної роботи Галина Процик та завідувачі відділень коледжу Ірина Тернова та Маріанна Михайлишин.

«Кажуть, що творчий учень є дзеркальним відображенням творчого вчителя. Головне, без чого не може обійтися педагог, – це активна позиція вчителя-творця, а не спостерігача. Не буде вогника у нас – нам не запалити його в інших!» – підсумувала засідання завідувач навчально-методичної лабораторії Олександра Бойко.

Олександра Бойко, завідувач навчально-методичної лабораторії,
Ірина Дмитрів, методист навчально-методичної лабораторії
 
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook