Якісну навчально-дослідницьку базу представили агробіологи на розширеному засіданні ректорату

7 травня 2019 року

 

     Крайня на сьогодні нарада з планування, що пройшла під головуванням ректора Станіслава Ніколаєнка в форматі розширеного ректорату, розпочалася зі знайомства членів ректорату і керівництва факультетів, ННІ та служб з навчально-науковою базою агробіологічного факультету.

 

     Першою адресою стало навчально-дослідне поле «Плодоовочевий сад», із яким знайомили професор кафедри садівництва ім. проф. В.Л. Симиренка Тетяна Кондратенко, її колега доцент Василь Гонтар та інші. Це – підрозділ унікальний: студент тут має можливість не лише побачити, а й власними руками виростити саджанець, посадити сад, побачити та скуштувати його плоди безпосередньо під час навчального процесу. Тут підростають саджанці практично всіх плодових культур, закладено дослідні плантації ягідних тощо. Господарі представили також кабінет для проведення лабораторно-практичних занять, кафедральну плівкову теплицю, де вирощують розсаду (тут планують на основі власного вегетативного матеріалу української селекції створити розсадник багаторічних овочевих культур). Станіслав Ніколаєнко підкреслив: НДП «Плодоовочевий сад» – це база для підготовки курсових і дипломних, а продукцію, вирощену тут студентами в ході навчання, реалізовуватимуть у торгових точках на території університету.

     Ще одну навчально-наукову лабораторію під відкритим небом – «Демонстраційне колекційне поле сільськогосподарських культур» – презентувала завідувач кафедри рослинництва Світлана Калинська. На полі представлено більше 10 колекцій багаторічних злакових і бобових трав, лікарських, ефірних та ефіроолійних культур, закладено досліди молодих науковців факультету.

 

     Врешті, було на що подивитися! А якщо долучити до цих лабораторій агробіологічного факультету і підрозділ лісівників – навчально-науково-виробничу лабораторію лісового насінництва і розсадництва, розташовану поруч з ними, – то по цьому комплексу можна організовувати прекрасні ознайомчі екскурсії для всіх бажаючих. І така ідея вже не те що на часі, а й цілком реальна для втілення. 

 

 

    Потому засідання набуло більш класичного формату. План роботи підпорядкованих служб представили проректори. Перший проректор Ігор Ібатуллін наголосив на кінцевому терміні подачі наукових проектів для участі в конкурсі в наступному році - 15 травня. У полі зору наукова атестація університету як наукової установи, реєстрація наукових видань в міжнародних наукометричних базах, завершення посівної кампанії в навчально-дослідних господарствах.

     Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша головними завданнями виокремив підготовку данних для формування держзамовлення на підготовку магістрів в розрізі спеціальномтей, атестацію і випуск слухачів підготовчих курсів, проведення Дня університету, відзначення 60-річчя Бережанського агротехнічного інституту, ремонти кімнат для першокурсників у гуртожитках.

     Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко оголосив перелік об'єктів, ремонтні роботи на яких планується завершити до кінця місяця: вхідні групи до стадіону та Студентського скверу, дахи на гуртожитку №8 та навчальному корпусі №8, навчальний клас під відкритим небом на пасіці тощо. Неприємну звістку отримали господарники університету від столичної енергогенеруючої компанії - з 7 червня тимчасово припиняється гаряче водопостачання. Ректоратом прийнято рішення організувати підігрів води в гуртожитках електричними бойлерами великої ємності. Їх встановлення в усіх без вийнятку гуртожитку завершиться до кінця травня, запевнив Валерій Іщенко. Однак користування водою повинно бути ощадливим, разом зі студентськими радами будуть розроблені зручні і оптимальні графіки роботи душових. Декани Оксана Тонха, Микола Доля в своїх запитаннях звертали увагу нанеобхідність оновлення вентиляції в навчальному корпусі №2 і допомогу в оновленні навчальних лабораторій. На що проректор дав ствердні відповіді.

     Директор ННЦ міжнародної діяльності Олександр Лабенко звернув увагу деканів і директорів на підготовку документів для отримання  студентами соціальних стипендій, хто на це має право - їх потрібно надати в соціальний відділ без зволікань. Для служби харчування головним залишається беззбитковість підрозділу, підвищення якості, довтановлення терміналів оплати картками. Також нагальним є сплата за навчання - за минулі періоди і за І семестр наступного навчального року.

     Підбиваючи підсумки, ректор університету Станіслав Ніколаєнко озвучив загальні завдання на травень: подача інформації до штаб-квартири рейтингу QS, системна виховна робота в гуртожитках, контроль за відвідуваністю і виконавська дисципліна, організація і участь в зстрічах випускників різних років, розробка туристичного маршруту територією і родзинками університету, вивчення міжнародного досвіду організації навчального процесу і дослідження та запровадження кращих ідей в університеті, відзначення 121-річниці університету.

     Від імені ректорату Станіслав Ніколаєнко подякував колективу агробіологічного факультету, який продемонстрував прогрес у розбудові матеріально-технічної бази, адже саме практичне навчання і дослідництво сприяє високій якості випускників.

Валентин Обрамбальський

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook