У спілкуванні можна знайти додаткові ідеї та поради для втілення мрії. Жага до знань, пристрасть – це та енергія, що рухає науку й людство уперед

22 квітня 2019, 12:25

У святий недільний день для віруючих, за тиждень до Великодня – вся світова спільнота спостерігає за вибором українців на виборах очільника держави. Україна та політичні події, що відбуваються у нашій державі, є рейтинговим інформаційним приводом для вітчизняних та світових медіа. З 2013-2019 рр. тема України у провідних мас-медіа актуальна. Мета запропонованого матеріалу – дати додаткові знання у сфері політології, журналістики, комунікацій. Студенти першокурсники з шаною поставилися до виборів, повнолітні пішли на свою виборчу дільницю вдома чи у гуртожитку. Кожного турбує доля України, шлях, якими ми йдемо.

Нині медіа є політичним інструментом для досягнення мети. Є низка знакових чинників, що впливають на сприйняття держави у світі й залучення інвестицій. Позиціонування та сприйняття України, її віддзеркалення у ЗМІ - пріоритетна складова інвестиційно привабливої держави, стратегічний розвиток якої залежить від багатьох факторів, серед яких ключова роль належить працівникам медіа, саме тому на журналістів-студенів покладена відповідальна місія бути професіоналами-патріотами. Йдеться про підсилення рейтингу державного іміджу. Акцентується на взаємодії об’єкта, імідж якого формується, з цільовою аудиторією через медіаінструменти.

 

 

Про що писати журналістам? – безумовно про актуальні питання, шукати відповідь на ті питання, котрі турбують громадськість, пропонувати правдиві точки зору й фахову оцінку, акцент на аналітиці й якості журналістики. Яким буде імідж України у світі напряму залежать від подачі матеріалів у ЗМІ, їх впливу на цільову аудиторію. Результатом правильної інформаційної кампанії є базова основа успішної держави: високий рівень освіти, економічна незалежність і стабільність, послідовна дипломатична політика, інвестиційна привабливість держави, високий рівень туристичного інтересу до країни, військова міць та готовність і бажання лідерів налагоджувати дипломатичні відносини на всіх рівнях.

Питання формування іміджу держави актуальне й не вирішене, немає єдиного алгоритму творення іміджу, а час потребує нових ефективних наукових методів і рішучих практичних іноді інноваційних кроків.

Наша мета (журналістів) – дати натхнення громадянам України, наштовхнути на продуктивні добрі зміни й креативні ідеї, повагу один до одного. Написання цієї замітки є невеличким продовження захопливої подорожі світом науки. Мандрівки, яку підтримало чимало колег. Вдячна професорові Василю Дмитровичу Шинкаруку і дружньому науково-педагогічному колективу Національного університету біоресурсів і природокористування України за віру і підтримку, вдячна всім, без кого ця наукова робота не відбулася б. Миру нам усім, плідної співпраці й подальшого розвитку журналістики й іміджетворення, політичної стабільності в Україні. Держава – це, насамперед, люди. Пропонуємо кожному долучитися до розбудови країни на своєму місці, у рамках свого впливу змінювати систему на краще, своїми вчинками й способом життя вести країну до успіху, гармонії. Читайте, записуйте думки та ідеї, втілюйте найсміливіші мрії.

Вероніка Чекалюк
доцент кафедри журналістики
та мовної комунікації НУБІП
https://www.facebook.com/veronikachekalyuk/

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook