Перший педагогічний досвід: студенти 4 курсу спеціальності 035 «Філологія» про свої враження під час проходження виробничої педагогічної практики

4 березня 2019 року

Триває виробнича педагогічна практика студентів 4 курсу спеціальності 035 «Філологія», яка розпочалася 18 лютого 2019 р. Керівниками практики (згідно наказу) призначено проф. Малихіна О. В., доц. Козуб Л. С. та доц. Рубінську Б. І.

На сьогодні студенти-практиканти проводять відкриті уроки, які свідчать про те, що вони успішно оволоділи методикою викладання іноземних мов, зокрема англійської, демонструють хороші знання англійської мови, проявляють себе як знаючі і творчі вчителі, проводять цікаві уроки, достатньо часу приділяють позакласній і виховній роботі, намагаються знайти індивідуальний підхід до кожного учня.

Керівники практики регулярно контактують і отримують фотозвіти від студентів, які проходять практику в школах за місцем проживання. Важливо заначити, що вчителі і адміністрація шкіл, у яких студенти проходять практику, дають позитивні відгуки про їхню роботу.

  

  

А ось і враження студентів про їхній перший педагогічний досвід:

Сухляк Вікторія:
«Проводжу уроки в 9 та 10 класах у Марининській ЗОШ 1-3 ступенів Рівненської області. Практика проходить добре, працювати вчителем мені дуже подобається, хоча спершу й була присутня невпевненість у власних силах. Учні із захопленням вивчають новий матеріал, особливо якщо він подається в ігровій формі. Сумлінно виконують усі запропоновані мною завдання. Час в школі у ролі вчителя проходить швидко та цікаво.
На заняттях використовую різноманітний роздатковий, наочний матеріал, а також технічні засоби: скоромовки англійською мовою, малюнки, картки з історичними й культурними місцями Великої Британії, картки із словосполученнями для побудови умовних речень 1-го та 2-го типу, а також із словами для створення розповіді на запропоновану тему, тести, записи коротких текстів для аудівання…»

Сергієнко Тетяна:
«Я проходжу педагогічну практику в Глибоцьків ЗОШ 1-3 ступенів Київської області. Уроки англійської мови в школі проходять у дружній та комфортній атмосфері, діти дуже цікавляться предметом та із задоволенням виконують різноманітні завдання для покращення рівня мови. Учні легко засвоюють матеріал. Було приємно те, що мені вдалося легко знайти з учнями спільну мову. На уроках я використовую різні мультимедійні засоби (аудіо, відео), на що діти реагують дуже позитивно. Моя практика в школі проходить дуже добре, саме завдяки спільним старанням учнів та вчителів, які мені у всьому допомагають.»

Сусло Тетяна:
«На практиці у Данилівській ЗОШ 1-3 ступенів Київської області у мене є змога спробувати себе у ролі вчителя з учнями молодших класів: 2-го, 3-го і 4-го, а також відвідати уроки вчителя у 7 і 8 класах. Було цікаво порівняти методику викладання вчителя в різних класах, а також звичайно спробувати самій проводити уроки. Для мене було справжнім викликом працювати з учнями молодших класів, де важливо не тільки зацікавити їх темою і завданнями, а й ще утримувати їхню увагу протягом всього уроку. На практиці мені сподобалось: гарний колектив школи, можливість побачити як проходять уроки в різних класах, а головне відчути себе справжнім вчителем.»

Зайнуліна Юлія:
«Я проводжу уроки англійської мови в 1, 2 і 3-х класах у Гімназії біотехнологій № 177 м. Києва. Практика проходить добре, найбільше подобається проводити уроки в 2 і 3 класах. В 1 класі досить складно, оскільки кожні 3 хвилини потрібно заново завойовувати увагу дітей і вигадувати нові ігри. Уроки проходять на англійській мові. Присутність у класі мультимедійних засобів значно полегшує роботу вчителя.»

Кафедра романо-германських мов і перекладу бажає студентам успішного завершення практики цього тижня і чекаємо на їхні позитивні відгуки після повернення у стіни рідного вузу на підсумковій конференції.

Козуб Л.С.,
доцент кафедри романо-германських мов і перекладу

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook