І Міжнародна науково-практична конференція «Автомобільний транспорт та інфраструктура»

28 квітня 2018, 12:17
м. Київ НУБіП України

 

 

26-28 квітня 2018 року

відбулась

І Міжнародна науково-практична конференція

«Автомобільний транспорт та інфраструктура»

м. Київ

РЕЗОЛЮЦІЯ
І Міжнародної науково-практичної конференції
«Автомобільний транспорт та інфраструктура»
(26-27 квітня 2018 року)
 
           26-27 квітня 2018 року відбулася І Міжнародна науково-практична конференція «Автомобільний транспорт та інфраструктура». Конференція організована за ініціативи Національного університету біоресурсів і природокористування України, Представництва Польської академії наук в м. Києві. В роботі конференції активну участь прийняли представники Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України, Департаменту автомобільного транспорту Київської міської державної адміністрації та низки громадських організацій: Всеукраїнського об’єднання організацій роботодавців автомобільного транспорту «УКРАВТОТРАНС», Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України, Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників, Всеукраїнської громадської організації «Громадський комітет транспортної безпеки», Всеукраїнської незалежної профспілки працівників автомобільного транспорту.
           Впродовж двох днів роботи конференції на пленарному і секційних засіданнях були заслухані і обговорені усні 46 доповідей. Ще 58 доповідей були представлені для дискусій у вигляді стендових. Тематика доповідей конференції стосувалась найбільш актуальних теоретичних й практичних аспектів автотранспортної діяльності в сучасних умовах України. А саме:
– соціальні, економічні та екологічні проблеми перевантаження автотранспорту;
– технічне переоснащення дорожнього господарства;
– імплементація вітчизняного законодавства у сфері автомобільного транспорту до вимог ЄС;
– технічний сервіс автомобільного транспорту;
– світовий досвід розвитку сучасної автомобільної інфраструктури;
– транспортні технології і логістика автомобільних перевезень.
Напрацювання Конференції в авторській редакції видані у Збірнику матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції «Автомобільний транспорт та інфраструктура»
У ході пленарного засідання були розглянуті основні питання розвитку автотранспортної галузі: впровадження ефективного державного управління в галузі; забезпечення надання якісних транспортних послуг і інтеграція транспортного комплексу України до міжнародної транспортної мережі; підвищення рівня безпеки на транспорті та досягнення міської мобільності і регіональної інтеграції в Україні.
У доповідях на засіданнях секцій доповідачі проаналізували проблеми теорії і практики автотранспортної діяльності та її забезпечення у сучасних умовах, а саме були проаналізовані соціальні, економічні та екологічні проблеми автотранспортної галузі; досліджено світовий досвід розвитку сучасної автомобільної інфраструктури, обговорено проблеми безпеки руху та технічного сервісу автомобільного транспорту, детально розглянуті питання здійснення логістичного управління діяльністю підприємств АПК.
Детально висвітлені проблеми транспортної доступності людей з обмеженими можливостями. Визначено, що відсутність «доступних» транспортних послуг, значно знижує їх якість життя. Особливо гостро ці питання постають в сільській місцевості, де єдиний засіб перевезення – недоступний автомобільний транспорт (маршрутки) та приватні таксі.
Особлива увага була приділена науково-практичним підходам щодо порядку допуску автомобільних перевізників до ринку транспортних послуг та принципів організації перевезення пасажирів у сучасних умовах. Відзначено, що сьогодні через недосконалу систему допуску до ринку регулярних пасажирських перевезень, сформувався пласт так званих «нелегальних нерегулярних» перевізників, які, фактично дублюють наявні регулярні маршрути, на яких здійснюються перевезення більшої частини пасажирів. Таким чином, зараз в Україні діє два ринки пасажирських перевезень: на одному здійснюють діяльність привілейовані перевізники підприємства (монополісти), на другому – усі ті, хто має ліцензії, але через відсутність однакових умов доступу до ринку не в змозі подолати бюрократичні перепони та працювати на ринкових умовах у легальному полі.
Завдяки своїй комплексній і виваженій структурі Конференція стала міжнародним майданчиком для обміну досвідом, професійної й суспільної експертизи новітніх підходів щодо вирішення актуальних питань регулювання автотранспортної діяльності. У її роботі був втілений принцип партнерства держави, бізнесу та громадянського суспільства в розбудові сучасного ринку автотранспортних послуг.
За результатами обговорення доповідей конференція постановляє:
1. Проведення конференції дозволило підвищити рівень досягнутих наукових результатів і сприяло генерації нових ідей та створенню нових спільних проектів. Досвід міждисциплінарного підходу при приведенні конференції показав високу ефективність зазначеного наукового заходу.
2. Підтримати ініціативу департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури України, щодо розробки та впровадження концепції дерегуляції та лібералізації пасажирських перевезень автомобільним транспортом» та підготовки низки підзаконних нормативно-правових актів, спрямованих на імплементацію Регламентів (ЄС) №1071/2009, та 1370/2007.
3. Зазначити потребу в розробці і прийнятті нового Закону України «Про автомобільний транспорт» в якому будуть враховані прийняті останнім часом підзаконні нормативно-правові акти спрямовані на приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу.
4. Надати пропозиції Міністерству інфраструктури України, щодо ініціювання внесення змін до Наказу Міністерства інфраструктури України № 521 «Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання» та ДСТУ ГОСТ 30478:2006 «Автобуси для перевезення інвалідів. Загальні технічні вимоги (ГОСТ 30478-96, IDT)», стосовно впровадження заходів з надання населенню України високоякісних та доступних транспортних послуг незалежно від місця проживання, в тому числі і розроблення конкретних нормативних і технічних вимог про доступний для людей з особливими потребами приміський і міжміський автобус, враховуючи: принципи універсального дизайну в сфері транспорту.
5. Схвалити основні положення наукових доповідей учасників конференції, відзначити їх актуальність, ґрунтовність, наукове та практичне значення, а також високу якість, наукову новизну та глибину досліджень, що проводяться в межах наукових шкіл.
6. Розвивати спільну наукову і освітню діяльність між профільними вищими навчальними закладами України і зарубіжних країн, де ведеться підготовка фахівців з транспортних технологій. Сприяти розвитку і впровадженню різних форм кооперації наукових досліджень університетів, інших освітніх і наукових центрів.
7. Продовжити діяльність науково-педагогічних колективів вищих навчальних закладів, щодо розвитку фундаментальної та прикладної науки. Вважати позитивними встановлені зв'язки з обміну інформацією за результатами наукових досліджень споріднених ВНЗ і профільних міністерств та проведення спільних наукових досліджень.
8. Вважати за доцільне розширювати і поглиблювати актуальні дослідження спрямовані на розвиток автотранспортної галузі та інфраструктури. Орієнтувати наукові дослідження на впровадження в реальну практику ринку автомобільних перевезень.
9. Визнати доцільним проведення ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 24-26 квітня 2019 р.

Іван Роговський

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook