20 лютого 2018, 8:30
м. Київ
20.02.2018 р. на кафедрі соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті гуманітарно-педагогічного факультету НУБіПУкраїни під керівництвом завідувача кафедри Вікторової Лесі Вікторівни, доцента кафедри Ржевського Геннадія Миколайовича та керівника наукового гуртка «Соціальний практик» асистента кафедри Арзуманян Карини Каренівни організовано і проведено майстер-клас «Як налагодити контакт з дитиною?», в рамках відкритого практичного заняття.
На заняття запрошено дитячого психолога і психотерапевта, сімейного психолога, гештальт-терапевта, ведучу терапевтичних і навчальних груп - Якименко наталью Миколаївну.
Майстер-клас вела дитячий психолог і психотерапевт, сімейний психолог, гештальт-терапевт, ведуча терапевтичних і навчальних груп, дружина, мама двох дітей і просто чарівна жінка - Якименко Наталія.
Тема практичного заняття була дуже актуальною і цікавою студентам спеціальності соціальна робота, психологам, педагогам, вихователям, тренерам і наставникам, а також усім бажаючим, які працюють або планують працювати з дітьми та / або батьками в індивідуальному чи груповому форматі.
Заняття охоплювало як теоретичний блок, так і практичну частину.
Корисним для слухачів виявився теоретичний блок, де були підняті питання важливості діагностування проблеми, з якою прийшов клієнт, знаходження спільної мови з дітьми різного віку; освоєння роботи з проектними методиками, які є ефективними в роботі не тільки з дітьми, але і з дорослими.
Також дехто з присутніх виявили бажання задати додаткові питання щодо дитячо-батьківського виховання, професійного вигоряння психологів, вихователів в школі та дитячих садках.
В практичній частині майстер-класу було запропоновано вправу з таким інструментом як лялька, яку студенти могли відпрацювати на власному досвіді (життєвих ситуаціях). Такий формат заходу дав можливість хоча б частково, але доторкнутись до проживання особистих запитів, що є цінним моментом в житті кожної особистості, яка прагне до усвідомлення своєї Самості, своїх потреб та бажань, прагнення до гармонії, цілісності та повноцінного життя.
Таким чином в рамках даного заняття на практичному досвіді слухачі змогли отримати та закріпити алгоритм роботи з ляльками.
Взагалі, робота з ляльками, м'якими іграшками, ляльковим театром є одним з найефективніших методів роботи з дітьми, підлітками, оскільки допомагає ставати ближче до самих себе, тому що дозволяє вийти за межі самих себе, діти отримують можливість поліпшити здатність усвідомлювати своє тіло, уяву, почуття, а також допомагає відшукати втрачені, приховані області свого Я і висловити їх, що сприяє формуванню індивідуальності і впевненості в собі.
Безсумнівно формат таких практичних занять являє собою безцінний досвід, який так потрібен майбутнім фахівцям в їх особистісному та професійному досвіді.
Щіро вдячні всім участникам відкритого заняття головному лікарю Крупка В.А., викладачам Загальної середньої школи 1-3 ступенів , НПП кафедри, студентам першого і четвертого курсів спеціальності Соціальна робота, гуртківцям «Соціального практика», які долучилися до проведення відкритого практичного заняття.
Студенти навчальної групи СР17001б від щірого серця подякували Наталії Миколаївні Якіменко за безцінний досвід роботи з дітьми і на згадку про зустрічь подарували квіти.
Підводячі підсумок відкритого практичного заняття всі учассники зазначили важливість та необхідність таких зустрічей з професійними практиками, з фахівцями, що мають власний досвіід та методики перевірені під час власної багаторічної праці!
Дякуємо всім учасникам і до наступних зустрічей!
Вікторова Леся Вікторівна,
завідувач кафедри соціальної педагогіки
та інформаційних технологій в освіті
Арзуманян Карина Каренівна,
кафедри соціальної педагогіки
та інформаційних технологій в освіті,
керівник наукового гуртка
"Соціальний практик"
Ржевський Геннадій Миколайович,
доцент кафедри соціальної педагогіки
та інформаційних технологій в освіті